Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
even voorstellen. Ik ben Berry. Vanaf afgelopen zaterdag eigenaar van een Renault Grand Scenic 2.0 Tech Line (volgens de advertentie) . Ik kan nog niet terugvinden of dat ook idd klopt. Voorheen had ik een Peugeot 407 sedan en vanwege gezinsuitbreiding zijn we gegaan voor de de Renault Grand Scenic dus. Nu heb ik er wel een instructieboekje bij gekregen, maar die bestaat helaas uit louter losse blaadjes nog. Het woord boekje is dus lichtelijk overdreven. Heeft iemand toevallig de handleiding in het Nederlands op PDF formaat of een link waar ik die kan vinden.....??
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb sinds vrijdag de Renault Scenic E-tech. Wat een wagen, rijdt heerlijk. Maar nu krijg ik het toch niet voor elkaar om die auto synchronisatie te activeren.
Hij zegtabonnement voor app gebruik gedeactiveerd.
IMG-20240921-WA0001.jpg...
Bij het koppelen vraagt de auto om het emailadres en paswoord in te vullen van mijn geregistreerde account.
Eveneens wordt gevraagd om het emailadres te bevestigen via De activatie controleren . Na dit aan te klikken krijg ik steeds: Er is een...
Goedemorgen allemaal! Mijn naam is Marco en ik word komende donderdag de gelukkige berijder van een nieuwe Renault Scenic E-Tech Esprit Alpine (lease).
Ik zal t.z.t. wat foto's plaatsen. Een proefrit in maart gehad en de Scenic reed heerlijk. Was...