Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een Cabasse tronic (CD versie) met Bluetooth in een Laguna 3 (2008).
Ik ben op zoek naar de update cd hiervan voor de bluetooth.
De garage kan me niet helpen omdat ze beweren dat ik een gekopieerde cd heb gebruikt de vorige keer in mijn auto.
Beetje vreemd want alles werkte tot voor kort goed.
De reden waarom ik nu wil upgraden is omdat ik problemen heb met mijn iPhone 5.
Ik de melding batterij zwak iedere keer in het scherm te zien, terwijl de telefoon helemaal vol is.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb dit onderwerp ook in de rubriek onderdelen aangeboden staan maar toch hier even de melding omdat het alleen om Renault Zoe banden gaat. Vanwege een connectie met een Renault dealer kan ik erg goedkoop aan Michelin e-primacy 195/55/16...
Ik twijfel tussen de Renault Austral tce mhev esprit alpine 160 met 21.000km op de teller ofwel de Renault Arkana R.S. Line e-tech hybrid 145 met 27.000km op de teller, is wel het oude model van 2022.
Het is toch wraakroepend dat Renault zomaar beslist dat de Navigatie (GPS) Update voor de nieuwe kaart van Europa b.v. nog maar slechts éénmaal per jaar gaat gebeuren ! Dat is zo al vanaf 2023 ! en daarvoor moet men dan € 85 betalen !!!...
Een aantal weken een Zoe R90 van 2017 in bezit. Eerst uitvoerig over gelezen natuurlijk. Het is duidelijk dat de meeste Zoe's niet automatisch een BMS update krijgen bij de dealer. Pas als blijkt dat je pakket te zwak is geworden en je een nieuwe...
Toevallig bij de dealer.
Melde men mij dat de Australe weer een OTS 0EAN Fota -Australe nieuwe update nodig heeft
E-tech 100 ELEC-CCS2- IVC herprogrammeren.
Hallo allemaal.
Mijn garage Renault Bochane heeft mijn Renault Kadjar uit 2015 geüpdatet van versie 3.3 naar versie 7.0.
Nu werkt er helemaal niets meer ( geen geluid meer op de radio, achteruitrij camera en parkeersensoren doen het niet etc.)
Heeft...
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..