Beste mensen,
Had een tijd geleden al een onderwerp over mijn kachel die aan de passagierskant niet warm wordt. Ik zou eigenlijk naar de dealer gaan maar heb het even laten zitten na 2 dure reparaties. Maar nu het wat kouder wordt wil ik het toch gerepareerd hebben.
Ik kwam er vandaag achter dat als je de temperatuur instelt aan de bestuurderskant, de passagierskant blijft hangen op de temperatuur. Je kunt de passagierskant wel met de hand instellen maar het wordt dan niet warmer of kouder.
Ik kan me herinneren dat als je aan de bestuurderskant de temperatuur instelt, dat dan ook de temperatuur aan de passagierskant omhoog of omlaag gaat.
Zal het display kapot zijn? En hoe kan ik dit zelf testen?
Kachel display Espace IV
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
- Actief als: particulier
Re: Kachel display Espace IV
De temperatuur aan passagierszijde moet meegaan met de temperatuur aan chauffeurszijde zolang je aan de passagierszijde niets veranderde. Bvb je stelt 21 graden in en verandert dit aan pass zijde naar 22. Hierna zal pass zijde op 22 blijven staan, zelfs al breng je chauff zijde op 24. Na uitzetten van contact en heropstarten zal de pass zijde terug de temp volgen van de chauff zijde, tot je de temp aan pass zijde verandert.
Het niet opwarmen aan pass zijde is een gekend probleem en zou iets te maken hebben met een klep die niet goed werkt. Wat het juist is weet ik niet. Weet wel dat het een vrij groot werk is om dit te verhelpen. Is een gekend probleem wat regelmatig eens voorkomt bij Espace.
Het niet opwarmen aan pass zijde is een gekend probleem en zou iets te maken hebben met een klep die niet goed werkt. Wat het juist is weet ik niet. Weet wel dat het een vrij groot werk is om dit te verhelpen. Is een gekend probleem wat regelmatig eens voorkomt bij Espace.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - Lid - en hoppa, logo 2
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 06 mar 2013 21:44
Re: Kachel display Espace IV
Hoi DHL,
Je hebt gelijk. Gister bleef hij hangen omdat ik de passagierskant eerst met de hand had veranderd. Ik snapte het al niet
Heb het contact niet meer uitgehad.
Dus helaas toch een dure reparatie. Bedankt voor je reactie.
Je hebt gelijk. Gister bleef hij hangen omdat ik de passagierskant eerst met de hand had veranderd. Ik snapte het al niet

Heb het contact niet meer uitgehad.
Dus helaas toch een dure reparatie. Bedankt voor je reactie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-