STAP 1: Demontage:
Helaas heb ik hier destijds geen foto's van genomen. Het was nog tijdens mijn studententijd in Apeldoorn. Ik kwam er al gauw achter dat mijn garagebox niet groot genoeg was voor alle gedemonteerde spullen....

Later is de auto verplaatst naar mijn huidige stalling (groot genoeg voor 6 auto's)
STAP 2: Carrosserie kaalmaken en stralen:
Alle beschermkit is van de bodem afgestoken om eventuele verborgen roestplekken aan het licht te brengen. Enkele sfeerimpressies:

Zwak punt van alle R15/17 modellen. Ik ben vrij rigoreus te werk gegaan en heb de A-stijl voor een groot deel losgeboord (puntlassen weggeboord)

OK, welk binnenscherm....

Voor diegene die deze foto niet snappen, de auto hangt in een kantelbok op z'n zijkant

Toen ik de auto kocht, was de hoofdremcilinder al een hele tijd lek. En die is normaal boven deze balk in de motorruimte gemonteerd. Dus voor diegene die nog niet weten dat remvloeistof agressief is, zie foto!
Binnenkort meer...