Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Thx Ron voor het compliment, en altijd mooi om te vernemen dat de ex gedupeerden tevreden zijn over onze diensten die wij bieden
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Thx Ron voor het compliment, en altijd mooi om te vernemen dat de ex gedupeerden tevreden zijn over onze diensten die wij biedenLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Demi kan je mij eens pm sturen ik heb een vraagje voor jou.demi schreef:Oke dankjewel allemaalNu weet ik in iedergeval wat mij te doen staat. Gelukig werkt mijn zwager bij een electronica repair center dus dan moet hij voor mij het LCD maar eens nakijken/doormeten op gebreken
Nogmaals dankjewel
Hide post links |
Sorryduc schreef:Demi kan je mij eens pm sturen ik heb een vraagje voor jou.
Sorry als ik dit forum stoor. Ben nog maar nieuw, maar heb hulp nodig ivm met mijn senic.
Hide post links |
Ik heb 'duc' een berichtje gestuurd, en helpen doen we graag hier op het forumduc schreef:Demi kan je mij eens pm sturen ik heb een vraagje voor jou.
Sorry als ik dit forum stoor. Ben nog maar nieuw, maar heb hulp nodig ivm met mijn senic.
Hide post links |
demi schreef:Ik heb 'duc' een berichtje gestuurd, en helpen doen we graag hier op het forumduc schreef:Demi kan je mij eens pm sturen ik heb een vraagje voor jou.
Hide post links |
Hide post links |
duc schreef:het probleem is van mijn senic. Dat de boordcomputer soms en soms héél véél alles op 0 springt.
Mijn gemiddelde snelheid is dan bv. meer dan 300km/h Mijn clock knippert dan weer op 00:00.
Terwijl ik aan het rijden ben of zelf stil staat.Ik heb nog maar 4 keer een fout gezien, dat de wielsensoren defect zijn.
Soms gaan de deuren ook niet open. Allé dan zonder ze te open met de afstandbediening e.
Ik weet niet of het allemaal mee te maken is???
Hide post links |
Hide post links |
Beste "duc"duc schreef:heb je maandag nog een plaatsje vrij in de ochtend rond 10-11uur?
Hide post links |
Ben je nog steeds actief met dit probleem op te lossen. Ik heb het ook namelijk. En het probleem wordt erger en erger (nu ook de rest van mijn display).demi schreef:Beste "duc"duc schreef:heb je maandag nog een plaatsje vrij in de ochtend rond 10-11uur?
Het beste is dat je mij even eenstuurt, het forum is namelijk niet bedoeld als afspraken agenda, of neem contact met mij op via het veelvuldige geplaatste tel, nr. en dan komen we er samen wel uit welke tijd het beste schikt
Hide post links |
Hide post links |
Ik heb een scenic van 2003.demi schreef:Ja hoor we repareren nogsteeds de insrumentenpanelen van Espace IV en Scenic II
Gewoon even bellen voor een afspraak op 06-30463996 en dan komt alles weer in orde
Hide post links |
Hide post links |
Super, dat gaat voor na het weekend zijn. Morgen een drukke dag op het werk + bijscholing. Helaas geen tijd.demi schreef:Ja hoor, ook bij Scenic II vanaf 2003 gaan op den duur de instumentenpanelen gebreken vertonen.
En voor de zuiderburen gewoon even 0031-630463996 bellen voor reparaties aan het instrumentenpaneel voor Espace IV of Scenic II
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nog even een aanvulling dan, van "échte" bedrijven rolleren hun namen hier vollop, bedrijven zoals; KMS Apeldoorn, AC Tronics, Verotronics, AER Rotterdam, Keyfix, Reparatiewinkel, Car Software Tuning Mark, enz.....door peter001 » Zo Apr 01, 2012 2:07 pm
Wanneer échte bedrijven hier op dit forum hun diensten aanbieden worden ze gewoonweg verwijderd.
welkom hier op het Renault forum, Leuk dat u zich even heeft voorgesteld aan onspeter001
Hide post links |
Hide post links |
door bertvanesch » Za Mei 05, 2012 9:13 pm
Kun je me een privebericht sturen? kunnen we een afspraak maken?
groet,
Bert
Hide post links |
Hide post links |