Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Tijdens onze zo gewaardeerde vakanties, hebben wij het genoegen op reis te gaan met onze heerlijke caravan.
Aangezien wij van de warmte houden en van rondtrekken, verplaatsen wij ettelijke kilometers met deze combinatie.
Nu hebben wij tegenwoordig een Renault Laguna 2,2 DCI Grand Tour Initiale (aug. 2002) en bij de eerste rit met deze combinatie blijkt dat de wagen nogal doorzakt aan de achterzijde.
Nu is mijn vraag of er hulpvering bestaat voor dit type auto en of dit probleempje dus op te lossen is.
Overigens vind ik het zeker vermeldens waard dat de trekkracht niks te wensen overlaat en dat ik daarin zelfs mijn vorige wagen (VW Passat 2,8 V6 Synchro) verslagen zie worden.
De gerenomeerde fabrikant MAD heeft voor de Laguna II Grand Tour een set vervangingsveren beschikbaar.
Deze worden in Nederland gedistibueerd door Viba. Hier is de juiste set voor jouw auto te vinden.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut