Ik heb een twingo 1.2 comfort air gekocht van 97
Nu is het zo dat als ik het contact van de auto uitzet en daarna weer aan, dat de tijd weer op 0 staat en de zenders van de radio weg zijn. Ook doen de richtingaanwijzers het niet als ik de auto vergrendel of ontgrendel met de afstandsbediening. Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?
Geheugen
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
- Actief als: particulier
-
Topic author - 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 05 feb 2013 22:22
- Actief als: particulier
Re: Geheugen
Had ergens anders op het forum gelezen van iemand die dit ook had en daar werd gezegd om de 10 amp zekering van de interieur verlichting vervangen en nu blijft het klokje op tijd staan, de radio blijft goed ingesteld staan en de zoemer van de verlichting doet het ook. Top.
Alleen de aanjager blijft aan staan als je het contact uitzet en de verlichting van het paneeltje voor de kachel doet het niet en als je de vergrendeld of ontgrendeld dan geven de alarmlichten geen signaal. De verlichting van de kofferbak doet het ook niet.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Alleen de aanjager blijft aan staan als je het contact uitzet en de verlichting van het paneeltje voor de kachel doet het niet en als je de vergrendeld of ontgrendeld dan geven de alarmlichten geen signaal. De verlichting van de kofferbak doet het ook niet.
Iemand een idee wat dit kan zijn?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut