Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi Beste mensen
ik heb een megane Scenic uit 1997 waarvan de kilometerteller op 0 blijft staan is op zich niet erg maar nu loopt de dagteller of de kilometer stand ook niet op waardoor ik op een gegeven moment niet meer weet wanneer ik de distributieriem moet vervangen kan iemand mij vertellen waar de speedsensor zich bevind bij deze auto
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De kofferbak ongrendelaar van mijn Megane 2 cc werkt niet. Gelukkig is het netjes dicht, dus kan het dak open doen en overal bij.
Gezien dit begon met af en toe wel/niet is voor mij de meest logische verklaring...
Ik ben in het bezit van een Mégane Estate derde generatie van na de facelift, bouwjaar 2015 met 1.5 dCi dieselmotor.
Inmmiddels ruim 320.000 km op de teller, en op een paar heel kleine dingetjes na nooit iets mee gehad.
Grootste...
Bij mijn renault megane gt- line gaan alle deuren niet meer open. Buiten spiegels klappen wel uit en verlichting gaat branden.
Deuren gaan alleen van het slot wanneer ik kofferbak open maak. Batterij sleutel al vervangen zonder resultaat.
Wat kan...
Ik heb sinds vrijdag de Renault Scenic E-tech. Wat een wagen, rijdt heerlijk. Maar nu krijg ik het toch niet voor elkaar om die auto synchronisatie te activeren.
Hij zegtabonnement voor app gebruik gedeactiveerd.
IMG-20240921-WA0001.jpg...
Als je de voorstoelen wil wisselen van een megane senic met andere kan dat wel zelfde stoelen en bouwjaar en model auto.
Of moet ik nog ergens opletten met de stekkers onder de stoel..
En hoe krijg ik de a en b en c stijlen los aan de binnenkant wil...