Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik vraag me af waneer de airbag's van een laguna in werking treden
Het zit namelijk zo heb vorige week een behoorlijke aanrijding gekregen Er heeft een volvo 740 zich frontaal in mijn rechter flank geboord bijde deuren staan een cm of 20-30 naar binnen toe middenstijl is ook verbogen dak zit ook kleine vervorming in onderkant auto is iets lager geworden ruitje er uit wij zijn met de schrik vrijgekomen .
Maar waar ik nu een beetje een probleem heb horen de airbag's niet geactiveerd te worden tijdens zo'n klap mijn laguna heeft ook een zijairbag Heeft er mischien iemand hier een antwoord op ??
zo dat is een klap geweest.
en jullie zijn hier zonder schrammetje vanaf gekomen?
zo ,ja vind ik dat een godswonder.
waarom de airbags het niet deden zou ik niet weten dat is mij een raadsel.
maar misschien dat iemand op ,t forum er een antwoord op heeft.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een renault Clio 2021 het airbag lampje ging branden. Was toevallig dicht bij de dealer. Diagnose gesteld blijkt dat draadboom linkerdeur storing geeft en zou vervangen moeten worden.
Ik vindt erg snel in auto van net 4 jaar .
Ik...
Sinds gisteren zijn mijn partner en ik eigenaar van een eerste generatie Twingo (2003). Top auto!
Nou heeft het kleine Twingootje een aantal problemen, waaronder technische problemen. We hebben al een beetje sleutel ervaring, maar...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.