Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Martin heeft de aftrap gedaan in Auto Week met klokje rond met zijn Avantime, deze week "nr 16" staat in de rubriek klokje rond een Avantime 2.0 T met 285.353 KM.
Wij hebben volgens ons de eigenaar nog niet ontmoet tijdens een meeting, maar zo te lezen is het wel een echte liefhebber. Hij heeft er zelf 200.000Km mee gereden.
Allemaal een goed pasen.
Geeft je op voor de meeting in het mooie Drenthe( zie meetings)!
Groeten,
Margriet en Wim
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
Hoi,
ik heb zelf vanaf 2006 een Avantime, het werd mij van alle kanten afgeraden. Ik ben nu 60.000km en 6 jaar verder, de teller staat op 185.000km en de kosten vallen reuze mee. Ik heb nog niets raars gehad met de Avantime alleen af en toe een bobine vervangen maar daar staat de V6 om bekend.
Het is en blijft een genot om te rijden in zo'n mooie voiture!
Groet,
Wim
Avantime V6 Privilége 2002, Avantime 2.2 DCI Privilége 2003, Renault Avantime V6 Privilége LPG, Renault Avantime V6 automaat Privilége 2002, Renault 5 GTX EBS 1989.
Heb het filmpje net zitten bekijken, een avantime 2.0T op lpg, oei...
Keurmeester Henny had een a4tje vol met op/aanmerkingen, dat komt me absoluut niet onbekend voor
Dat klopt, maar het is geen super combinatie en zeker geen die ik iemand zal aanraden.
Dat de auto in het filmpje niet goed onderhouden is mag duidelijk zijn. Verschilt natuurlijk per persoon waar iemand prioriteiten legt maar er zal vast een hoop werk aanzitten de wagen netjes te krijgen waar ik de rekening niet van zou willen zien
Ik net de autowegen gelezen. De beste man heeft meerdere (oudere) auto's en inderdaad met gladde banden moet je zo wie zo niet willen rijden. Als je de foto van de remleiding ziet valt het wel mee, er zit wat vliegroest op.
De koplamp hoogte verstelling is afgebroken, is ook niet zo'n probleem.
Zitten er twee onder de auto, daarom spuit ik deze elk jaar goed in.
De daklijsten zijn wel erg aangetast en dat gaat als je het netjes wilt hebben wel wat kosten.
Als je alles moet laten doen dan zal het inderdaad wel wat kosten.
Zoals Wim al vertelde heb ik,ook een Avantime bouwklaar 2002 en in 2005 gekocht en gekke storingen of reparaties aan de auto gehad. Ik heb dan ook geen spijt van de aankoop, ik vindt het nog steeds en mooie wagen. Zoals in Autoweek ook al staat een auto die je niet elke dag tegen komt. Tenzij je buurman er een heeft natuurlijk.
Zou me meer zorgen maken om de olie lekkage. Zo te zien komt het overal tussen uit.
Maargoed, dat zijn zaken voor een monteur of een hobbyist.
Dit zijn auto's om mee te rijden en gezien te worden, de eigenaar zal niet willen schroeven in de meeste gevallen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hierbij bied ik mijn Avantime te koop aan.
Het is een type DEOT fabricage nummer T003534.
Versie Privilege V6A 15
Afleveringsdatum 27-05-2002 In mijn bezit sinds 26-04-2013
Huidige km.stand ca.208 000 +G3 sinds km.82.216
Blauw metalic. RVS uitlaat....
Ik ben samen met een goede monteur bezig met het restaureer van een Renault Avantime. Nieuwe motor erin / maar deze blijft storingen geven in 1 lijn vd cilinders. project duurt nu 2 jaar. tips zijn welkom. erwin
Ratelend geluid :
Bij het starten hoorde ik voor t eerst een soort ratelend geluid in de motor.
Deed me denken aan kleppen-geluid .
Wie denkt dit te herkennen. Ik heb het opgenomen (mp4)