Hallo
Hebben sinds 3 weken een Renault Grand Scenic 1.9 DCI uit 2005. Heb een aantal keren (5) melding inspuiting defect gehad. Heb de auto zojuist bij een dealer laten uitlezen en krijg volgende foutmelding.
DF035 Functiedruk regeling rail 2DEF
Iemand enig idee??
Inspuiting Defect DF035 2DEF
-
markhageman
Topic author - 2-hit-miracle

- Posts in topic: 2
- Berichten: 2
- Onderwerpen: 0
- Lid geworden op: 16 apr 2012
- Laatste bezoek: 01 mei 2013 12:08
- Actief als: particulier
-
Scenic2000
- lid

- Posts in topic: 1
- Berichten: 767
- Onderwerpen: 0
- Lid geworden op: 02 apr 2013
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
- Locatie: Oost Vlaanderen
Re: Inspuiting Defect DF035 2DEF
Is het niet Df 053 ?
dit wil zeggen drukval .
oorzaak inspuitpomp of injectorlek .
Meestal kan men al aflezen bij stationair draien wat de regeling is van de injectoren . tssn 0 en 5
Kan ook stationair trillen als gevolg van geen regeling meer mogelijk door de RE.
toch is het belangerijk van een lektest van de injectors te doen .
Dit wordt gedaan op de retours van de injectors .
Mvg K
dit wil zeggen drukval .
oorzaak inspuitpomp of injectorlek .
Meestal kan men al aflezen bij stationair draien wat de regeling is van de injectoren . tssn 0 en 5
Kan ook stationair trillen als gevolg van geen regeling meer mogelijk door de RE.
toch is het belangerijk van een lektest van de injectors te doen .
Dit wordt gedaan op de retours van de injectors .
Mvg K
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
markhageman
Topic author - 2-hit-miracle

- Posts in topic: 2
- Berichten: 2
- Onderwerpen: 0
- Lid geworden op: 16 apr 2012
- Laatste bezoek: 01 mei 2013 12:08
- Actief als: particulier
Re: Inspuiting Defect DF035 2DEF
Hallo,
Na uiteindelijk veel werk is het waarschijnlijk opgelost
Renault garage heeft analyse gedaan en wist zeker dat het de brandstofpomp of de drukregelaar op de pomp was.
Na vervangen pomp nog steeds problemen, uiteindelijk bij een vakgarage laten repareren. Bleek dat 1 van de verstuivers defect was.
Mark
Na uiteindelijk veel werk is het waarschijnlijk opgelost
Renault garage heeft analyse gedaan en wist zeker dat het de brandstofpomp of de drukregelaar op de pomp was.
Na vervangen pomp nog steeds problemen, uiteindelijk bij een vakgarage laten repareren. Bleek dat 1 van de verstuivers defect was.
Mark
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 516 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcje
-
- 14 Reacties
- 2046 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 13 Reacties
- 2888 Weergaves
-
Laatste bericht door HoessieG
-
- 6 Reacties
- 1211 Weergaves
-
Laatste bericht door Michael83
-
- 5 Reacties
- 925 Weergaves
-
Laatste bericht door Winniemgb
-
- 4 Reacties
- 777 Weergaves
-
Laatste bericht door onneschouten
-
- 0 Reacties
- 372 Weergaves
-
Laatste bericht door Rubke8