Overzetten telefoonboek
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 17 jul 2012 16:00
- Actief als: particulier
Overzetten telefoonboek
[bmegane bose
2012
diesel
Krijg wel mijn gsm Samsung s2 aangemeld. Alleen het juiste telefoonboek krijg ik niet overgezet. Neemt alleen de Facebook adressen over ipv de telefoonnr's. Wat doe ik fout?
2012
diesel
Krijg wel mijn gsm Samsung s2 aangemeld. Alleen het juiste telefoonboek krijg ik niet overgezet. Neemt alleen de Facebook adressen over ipv de telefoonnr's. Wat doe ik fout?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Laatste bezoek: 17 jul 2012 16:00
Re: Overzetten telefoonboek
Probleem opgelost. Zelf gevonden. Bij iedere letter komt de eerste persoon in het scherm dan bevestigen daarna komt de rest. Dom had ik eerder kunnen bedenken. Hiervoor een 407 gereden daar kon alles via het stuur bediend worden. Minder handelingen en sneller.
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 18 jul 2012 22:44
Victor ook ik ben sinds kort in het bezit van een MeganeBose en niet in staat om de telefoonlijst van diezelfde Samsung te laden. Ik krijg steeds de meldin "functie niet beschikbaar". Zou je mij advies kunnen geven hoe te handelen. B.v.d. Fred
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 30 apr 2013 22:04
Zelfde probleem met een Galaxy S3 ging eerst wel goed maar na een laatste update van Samsung niet meer. Wel verbinding maar het telefoonboek wordt niet geladen en voor allerlei bedieningsopties verschijnt de mededeling "functie niet beschikbaar". Wat te doen? Bij Vodafone zeggen ze dat de carkit geüpdatet moet worden, dus naar Renault gaan? Renault echter ondersteunt de Samsung Galaxy S3 niet wat op zich wel vreemd is aangezien dit toestel veel wordt verkocht...
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 28 apr 2023 19:21
Probeer eens het volgende;
-Telefoon van de auto verwijderen, auto van de telefoon verwijderen
-Bt weer de telefoon laten zoeken
-Voor je aanvaard, haal je bij je Samsung dat scherm naar beneden, antwoord eerst op de vraag van je telefoon, dan aanvaarden en verbinden
Let wel, alle nummers moeten in je telefoongeheugen zitten.
-Telefoon van de auto verwijderen, auto van de telefoon verwijderen
-Bt weer de telefoon laten zoeken
-Voor je aanvaard, haal je bij je Samsung dat scherm naar beneden, antwoord eerst op de vraag van je telefoon, dan aanvaarden en verbinden
Let wel, alle nummers moeten in je telefoongeheugen zitten.
Gtn van ant zeetje, Hans
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
Hallo dank voor de tip alleen deze zin begrijp ik niet: haal je bij je Samsung dat scherm naar beneden, antwoord eerst op de vraag van je telefoon, dan aanvaarden en verbinden
Wat bedoel je met haal het scherm naar beneden, welke vraag van de telefoon? Kun je dit helderder maken? Dank je.
Wat bedoel je met haal het scherm naar beneden, welke vraag van de telefoon? Kun je dit helderder maken? Dank je.
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 28 apr 2023 19:21
Bij een ssung als de mijne, Galaxy ace, kan je op ieder moment een scherm openen waar je de Bt, Wifi, GPS, draaien van het scherm en geluid/trilling aan en uit zet. Daar krijg ik ook de meldingen op van bv een download. Als je de Tel gewoon recht hebt staan, en je wrijft van Ssung naar beneden krijg je dat scherm. Bij mij is dat grijs.
De telefoon vraagt bij verbinden, in mijn geval een Parrot 3100, iets over het telefoonboek overzetten oid, de juiste tekst weet ik niet meer, wat ik wel weet is dat dit de oplossing was om mijn telefoonboek over te zetten.
Wees gerust, bij de dealer, een goede kennis van me, hoorden ze het ook in Keulen donderen toen ik met de oplossing aan kwam.
De telefoon vraagt bij verbinden, in mijn geval een Parrot 3100, iets over het telefoonboek overzetten oid, de juiste tekst weet ik niet meer, wat ik wel weet is dat dit de oplossing was om mijn telefoonboek over te zetten.
Wees gerust, bij de dealer, een goede kennis van me, hoorden ze het ook in Keulen donderen toen ik met de oplossing aan kwam.
Gtn van ant zeetje, Hans
Hide post links |
-
- 3-posting-rookie
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen