Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In mijn huidige scenic zit een zelf dimmende binnenspiegel ideaal!
In mijn volgende zit deze niet Minpuntje...
Is deze spiegel elektrisch? Of kan ik deze zo 123 omzetten?? Zo op het eerste gezicht wel namelijk maar ik zal vast wel weer wat over het hoofd zien....
Als je nieuwe Scenic een regensensor heeft, dan kun je hem overzetten.
Alleen, dan moet je wel checken of het losse kabeltje er ligt voor de 12V van de dimmende spiegel. Om dit te checken moet je de kapjes er even af halen. Eerst het kapje tegen de spiegel aan losmaken.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Ik heb het geprobeerd, maar is niet eenvoudig. Mijn beste keus was om stroom af te tappen vanuit de binnenverlichting, maar je komt onderweg van de verlichting naar de spiegel van alles tegen wat het lastig maakt. Daarbij zijn de meeste verbindingen in de auto gemaakt met een voor mij vreemd soort bandkabel. Het is te doen, maar zal niet even snel gedaan zijn.
2006 Grand Scenic 1.5 dCi Expression Comfort Tech Road
Ik ging even twijfelen want in mijn Laguna zit de sensor ook aan de onderkant.
Maar als je er op googelt dan zie je dat hij bij de Scenic bovenop zit.
Apart dat dat per model weer anders is....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn garage heeft op mijn verzoek deze USB C 12V naar 5V converter gemonteerd op de voeding vd binnenspiegel.
Ik had de converter zelf via Aliexpress gekocht en niet eerst getest, ging ervan uit dat hij wel zou werken.
De monteur gaf aan dat er...
volgens mij lekt mijn gelijkrichter v an mijn dynamo,tevens communiceert de auto niet met odb meter.
heeft iemand daar ervaring mee ,en wil die deze met mijn delen bedankt
Als ik op de sleutel duw , hoor ik vanalles klikken , 4 knipperlichjten branden, maar er gaat niks op slot , ook de koffer niet. Wat is er precies stuk ?
Vandeweek startproblemen met de2003 Clio 2 1.5 dci 65pk.
Starter gaat vlot rond maar wilde niet aanslaan. Na een uurtje terug geprobeerd en na een paar pogingen kreeg ik hem aan de praat al pompend met gaspedaal. Kwam langzaam op toeren ,...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...
Onze Clio 2 1.2 16v met bouwjaar 2003/10 slaat niet meer aan.
Van het ene moment op het andere.
Diezelfde avond nog geprobeerd en toen startte hij opnieuw.
Stil gelegd, en vanaf dan slaat hij niet meer aan.
Probleem is dat er geen vonk wordt...