Hallo,
Ik ben nieuw hier dus ik zal mijzelf even inleiden.
Ik ben een 17 jarige, grote fan van oldtimers waarvan onder andere Renault en vooral de 15 en 17. Dat komt omdat mijn opa lang een 15tl heeft gehad die op mij, als jong kereltje toen de tijd, veel indruk maakte. Ik vond het mooier dan een ferrari zeg maar

(Ik dacht toen ook dat hij heeeeul snel was... maar dat ter zijde

.) Maar toen ik ouder werd begon de auto te roesten en wou mijn opa hem weg doen vanwege een ander Renault project. Ik hoopte dat de auto niet zou verkopen, en zodra ik mijn rijbewijs had de 15 kon overnemen. Maar goed, auto is uiteindelijk verkocht, dus had ik mezelf belooft, 'als hij ooit nog te koop staat koop ik 'm'. 2012 vorig jaar stond hij dus weer te koop in Deventer voor 650,-... Niet gekocht natuurlijk want ik had nog niet eens mijn rijbewijs...

. laat staan de ruimte om hem zolang te stallen en op te knappen. Nu ben ik wel benieuwd wat er mee gebeurt is... Het kenteken is DM-66-27 en daarop staat dat de APK is verlopen 2 maand vóór zijn laatste baasje in 19-12-2012. Dus mocht iemand het weten of iemand 'm kennen / bezitten... Ik hoor er graag over
Ook als iemand een (andere) Renault 15 of 17 te koop heeft staan voor een redelijk bedrag ben ik geïnteresseerd.
Ik dacht kan het altijd posten... misschien dat iemand het weet