Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zoals de titel al aangeeft wil ik mijn "teut" vervangen door iets zwaarders, nl een bitonaal die gelijktijdig werken. Daarom volgende vragen:
- waar hebben ze die verrekte toeter weggestoken?? Vind hem niet met al die beplating in/onder de wagen, en voor ik van alles begin los te halen.
- hoe 2 claxons aansluiten:
*optie 1: + & - aan de ene clakson en doorverbinden naar de 2e
*optie 2: + op de ene clakson, overblijvende pool doorverbinden naar de 2e en de - laten vertrekken van op de 2e
Om de claxon bij een megane II te vervangen hoeft de bumper er elk geval niet af. Bovenkant bumper losmaken, en dan iets naar voren trekken zodat je er bij kan. Zit me 1 boutje maar 13 vast.
Je zou kunnen kijken of je een originele "dubbele" claxon van een espaceIV kunt monteren. Als de stekker verbinding niet overeen komt kun je hier wel iets op maken.
Bij mijn vorige auto had ik bij een scheepswinkel een compacte boothoorn gekocht, koste ook maar een paar tientjes. Als je echt veel geluid wilt is zoietz wellicht wat, ding was mss 2cm groter dan een originele claxon maar het geluid wat eruit kwam was enorm!
Heb eergisteren Bas een bezocht en het is een hele opgave om de bumper ervan te krijgen, maar de CC zegt nu TUUT ipv TEUT vroeger, mag op slot wat miju betreft.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Van mijn Zoe uit R90 Intens 41 kWh uit 2019 met 105000km is de electromotor kapot gegaan. Ik heb contact gehad met de renault dealer en de importeur, waar het het aantal km en leeftijd vd auto valt het buiten garantie of coulance....
Ik las in één van de facebookgroepen dat dealers de deurrubbers gratis kunnen vervangen voor betere tegen het windgeruis. Klopt dit? En zorgt het ook daadwerkelijk voor minder geruis?
Goedenmiddag
Onze megane 1400 2005.
Heeft nu 72duizend kilometers vanaf plaatsing nieuwe riem gereden en dit jaar de vijfde jaar dat deze riem erop zit.
Onze Grand Scenic IV kraakt over drempels. Vaker bij koud weer. Vanaf nul optrekken resulteert soms in stuiteren van de banden voor. Ook hoor ik soms een bonk voor.
Bij een garage geweest. Die zeiden: veerpootlagers, maar hoeven niet vervangen...
Hallo,
Naar jaren met tevredenheid te hebben gereden in een Grand Scenic 1.4 Tce.
Heb ik deze ingeruild op een grand Scenic4 1.3 initiale.
Tot dusver bevalt de auto goed en rijd zeer fijn.
Alleen viel het me op dat de Multisense verlichting in de...