Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Model/uitvoering :Laguna grand tour Bouwjaar :2002 Brandstof :benzine
Hallo,
Heeft iemand het electrische schema van de Laguna 2002 grandtour? En de inbouw plaatsen van de sprekende boordcomputer want de mijne laat niet meer van zich horen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Anderhalf jaar geleden is mijn motor vervangen door een tweedehandsje met 70k km op de teller. Na gigantisch veel ellende en verschillende garages die constant maar bougies, bobines en weet ik veel wat bleven vervangen terwijl ik duidelijk aangaf...
=//= Ik heb een vraag:
In september 2024 onze 5e Dacia in ontvangst genomen (en de 3e Duster): 1.0 ltr 3 cylinder op LPG, model Expression.
Vanaf het begin problemen met de boordcomputer gehad (+ beeldscherm):
Normaal start dit op (met een...
Hallo,mijn Kangoo van 2002 1.2 16 v krijg ik niet van de startblokkering het lampje knippert snel,en heb de truc met de knop ingedrukt houden ook gedaan tijdens starten.
Niets werkt dus.
Volgens de garagehouder kan dit niet gemaakt worden.
Auto is...
Beste lotgenoten, Nadat onze Kangoo 2002 1600-16 van zijn elektronische spoken is afgeholpen via dit voortreffelijke forum is er een nieuw probleem: De ATF van de stuurbekrachtiging lekt via een gat in de slang. Op internet vind ik geen vervangend...
Wie mijn posts van de laatste weken een beetje heeft gevolgd weet dat ik nog een Megane I had aangeschaft. Heb hiervan het interieur omgewisseld met die van mijn Berline.
Beetje getwijfeld maar de break mag weg. Forum vraagprijs 500 euro....