Model/uitvoering : twingo initiale
Bouwjaar : 2002
Brandstof : benzine
Hallo allemaal,
Sinds een paar maanden heb ik regelmatig een elektrische storing in mijn Twingo. Het lampje gaat dan branden, motor valt bijna uit etc.
Drie maanden geleden bij de garage geweest hiervoor. Mijn drukvoeler moest vervangen worden.
Vandaag weer naar de garage geweest omdat het lampje elektrische storing weer regelmatig ging branden. Vandaag moest er een nieuwe druksensor in. Echter is het probleem nog steeds niet opgelost dus mijn auto is weer terug naar de garage.
Op de factuur staat voor de drukvoeler (drie maanden geleden) en druksensor(vandaag) dezelfde prijs en nou zit ik te twijfelen of dat niet hetzelfde onderdeel is dat steeds vervangen wordt...???
Mocht dat nou wel hetzelfde zijn, is het normaal om dat zo regelmatig te moeten vervangen???
Heb totaal geen verstand van auto's dus hopelijk kan iemand me wat duidelijkheid geven...
Alvast bedankt!
-AMM-
drukvoeler of druksensor hetzelfde???
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 26 aug 2024 10:51
- Actief als: professional
Re: drukvoeler of druksensor hetzelfde???
Hallo, drukvoeler en druksensor zijn het zelfde .
Als de storing het zelfde is vervangen ze het verkeerde onderdeel of is er een probleem in de bekabeling .
Bij een d7f moter kan het zijn dat het probleem aan de toerental sensor (BDP)ligt .
Had graag de storingcode en de eerste 7 letters en nummers van je chassis .
Kan dan kijken wat je probleem eigenlijk is .
Mvg Kurt
Als de storing het zelfde is vervangen ze het verkeerde onderdeel of is er een probleem in de bekabeling .
Bij een d7f moter kan het zijn dat het probleem aan de toerental sensor (BDP)ligt .
Had graag de storingcode en de eerste 7 letters en nummers van je chassis .
Kan dan kijken wat je probleem eigenlijk is .
Mvg Kurt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in