Ik heb sinds twee weken de nieuwe Captur. Iets wat me stoort is dat ik het navigatie systeem niet kan gebruiken zonder dat de radio ook aanstaat. Volgens de dealer is dit de standaard en is dit altijd zo.
Heb het inmiddels opgelost door het geluid van de radio dan maar naar nul terug te draaien. Stem van het navigatie systeem blijft dan wel hoorbaar.
Hebben meer mensen deze ervaring?
Ander punt om te weten. Voor de update van het systeem heb je een USB stick nodig. Nergens staat dat deze fat32 geformateerd moeten zijn. Gebruik je NTFS dan wordt de stick niet herkend
Gebruik Media Nav
-
salden
Topic author - 3-posting-rookie

- Actief als: particulier
-
Verwijderd 14612
Re: Gebruik Media Nav
Ik denk dat dit inderdaad normaal is. Het zijn tegenwoordig allemaal geïntegreerde systemen. In dit forum zijn tot nu toe alle geleverde Captur's met R-Link. Je zou je vraag ook eens op dit forum kunnen stellen (Clio forum) daar is meer ervaring met MediaNav....
http://www.clioclub.nl/viewforum.php?f=229
http://www.clioclub.nl/viewforum.php?f=229
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
salden
Topic author - 3-posting-rookie

- Actief als: particulier
Re: Gebruik Media Nav
Bedankt voor je tip. Blijf het vreemd vinden. Stel je dit eens voor op je pc. Je start op en altijd Office in beeld en dat kun je niet afsluiten als j…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 40 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht