Sinds twee maanden heb ik de volgende storing:
Ik hoor twee of meer tikken bij de achterportieren. Dezelfde tik, alsof je met de afstandbediening de deur opent. Dan komt er op het display de melding electronische storing, ook gaat het oranje lampje branden met daarin het woord "service". Daarna is het ook niet meer mogelijk om richting aan te geven. Van dimlicht naar groot licht gaat ook niet meer. De airco en e verwarming stoppen er daarna ook mee. het is zelfs een keer gebeurd, dat de auto ook niet meer reageerde op het signaal van de uitknop. Ook reageerde de auto niet op de handle waarmee ik het licht uitzet.
Soms blijft de storing duren, zodat ik moet restten door de accuklem los te maken en dan 10 minuten te wachten. Daarna doet de auto het weer en ook alles werkt weer. Ik heb het ook gehad, dat ik bij de auto kwam en het dashboard zwart bleef en dus niet vroeg om de kaart om te kunnen starten, zoals hij dat normaal wel doet.
De auto is twee keer bij de garage geweest. Alles doorgemeten, niets gevonden. Auto heeft daar een week "gelogeerd". Auto is uitgeprobeerd, maar nog niets gevonden. Echter zo nu en dan treedt de storing weer op. Dat gebeurt op het alleronverwachts. Begint met de tikken, alsof je met de afstandsbediening de deur opent en dan begint de uitval.
Mijn vraag is, herkent iemand deze storing. Bij de renault zou die onbekend zijn. Nog interessantere vraag, wat is de oplossing?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank voor uw reactie.
scenic 2 van 2006 electronische storing
-
Topic author - Net ingestapt
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 05 aug 2013 18:00
- Actief als: particulier
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut