Carminat clio defect

De Carminat voor alle modellen Renault. dus één rubriek om al die kennis te bundelen.
Gebruikersavatar

Topic author
Merlin1201
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2013 19:34
Actief als: particulier

Carminat clio defect

Bericht door Merlin1201 »

Hoi.

Ik heb een inmiddels 4jaar oude clio met een tom tom carminat, al vrij snel na aankoop vorig jaar kreeg ik een probleem met mijn carminat, namelijk dat ineens de SD kaart niet meer werkte.
Ik had een backup gemaakt, maar terug zetten hielp niet en bleef het logo insert sd kaart zichtbaar.
Ook een andere sd kaart werkte niet, want het systeem schreef simpelweg geen loopdir op het kaartje, dus na de vakantie terug naar de dealer die eindelijk na 2 dagen weer de boel werkende heeft gekregen.
Eind goed al goed? Dat zou je denken, want exact een jaar later, op precies dezelfde dag kwam het probleem terug, en opnieuw het logo insert sd kaart verscheen.
Wederom naar de dealer waar ook zei er niets meer mee konden en er een nieuwe unit in geplaatst moet worden, kosten 800 euro, kassa.
Nu vraag ik me af hoe dit nu mogelijk is, en een dergelijk apparaat al binnen 4 jaar, herstel eigelijk in het derde jaar al defect is gegaan maar door wat googel werk alsnog buiten de garantie is getild, waardoor ik de kosten voor mijn kiezen krijg.
Uiteindelijk moet ik nog 400 euro betalen omdat renault de helft vergoed, maartoch 400 euro is toch veel geld voor zon kastje wat amper 100 euro kost als je deze los koopt.
Ik vraag me dan ook af of dergelijk zaken vaker voorkomen, of dat er alsnog oplossingen zijn die de monteur over het hoofd ziet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht