Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn Twingo wilde gistermorgen niet starten, de startmotor gaat wel rond maar hij pakt niet aan.
Gisteravond met de tweede sleutel opnieuw geprobeerd en toen starte hij wel.
Maar vanmorgen starten met de tweede sleutel en hij pakt weer niet aan.
Wat kan dit zijn?
Ik zou eerst de BDP sensor eens reinigen(er blijft vaak slijpsel aan kleven), als hij het dan nog niet goed doet, kan je tot vervanging overgaan.
mvg WillemS
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste lezers,
Ik rijd nu een jaartje in een twingomatic van 1999. Met nu 90k op de teller. Zondag hadden we in Enschede stevige wateroverlast. Toen ik maandag ochtend thuiskwam hoorde ik dat twingo tot aan de bumper in het water heeft gestaan....
Ik heb een probleem met mijn Twingo, bouwjaar 2003.
Vanmiddag rijdend weggezet en paar uur later wil die niet meer starten.
Startmotor loopt wel, lampjes branden etc. Maar motor start niet.
Zou het een storing met de sleutel...
Hallo,mijn Kangoo van 2002 1.2 16 v krijg ik niet van de startblokkering het lampje knippert snel,en heb de truc met de knop ingedrukt houden ook gedaan tijdens starten.
Niets werkt dus.
Volgens de garagehouder kan dit niet gemaakt worden.
Auto is...
Beste lotgenoten, Nadat onze Kangoo 2002 1600-16 van zijn elektronische spoken is afgeholpen via dit voortreffelijke forum is er een nieuw probleem: De ATF van de stuurbekrachtiging lekt via een gat in de slang. Op internet vind ik geen vervangend...
Wie mijn posts van de laatste weken een beetje heeft gevolgd weet dat ik nog een Megane I had aangeschaft. Heb hiervan het interieur omgewisseld met die van mijn Berline.
Beetje getwijfeld maar de break mag weg. Forum vraagprijs 500 euro....