Kan cruisecontrol ingebouwd worden?

Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
AbeTheBabe
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2013 07:44
Actief als: particulier

Kan cruisecontrol ingebouwd worden?

Bericht door AbeTheBabe »

Vrienden,

Sinds ik in mijn luxe wagen cruisecontrol heb ontdekt, mis ik dit vreselijk in mijn bestelwagen.
Kan dit ingebouwd worden?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

demi
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1100
Lid geworden op: 28 dec 2008 13:59
Actief als: particulier
Locatie: Stevensweert

Re: Kan cruisecontrol ingebouwd worden?

Bericht door demi »

Natuurlijk kan er een cruise control ingebouwd worden, even Googelen bij jou in de buurt en er is vast wel een inbouwcentra die dit graag voor je wilt verwezenlijken.
Natuurlijk is het wel niet een originele versie maar hij zal voldoen aan je verwachtingen en tegenwoordig zijn ze mooi ergonomisch van vorm en functionaliteit en kosten rond de 500,- euro

Achteraf een originele versie laten inbouwen is ook mogelijk maar kost je een vermogen aan onderdelen :snooty:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Topic author
AbeTheBabe
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2013 07:44
Actief als: particulier

Re: Kan cruisecontrol ingebouwd worden?

Bericht door AbeTheBabe »

Ik ben er helemaal blij van...
Dank voor reactie!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

VAN BELLE Jean Marc
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 1
Berichten: 114
Lid geworden op: 23 feb 2012 22:48
Actief als: professional
Locatie: Bellegoed, Bellegem, Belgium
Contacteer:

Re: Kan cruisecontrol ingebouwd worden?

Bericht door VAN BELLE Jean Marc »

Heb cruise control op mijn bestelwagen en die van Renault is wel ècht goed omdat je knopje naar beneden meteen ook de 'begrenzer' aan zet. Voor wie het niet gewoon is, wel opletten. Het is zoals zuinig rijden, soms wil je zo maniakaal weinig remmen en 'smooth' rijden, dat je gevaarlijk begint te rijden. Idem dus voor cruise control.

De snelheidsbegrenzer gebruik ik in Rijsel waar gigantisch geflitst wordt als je daar door moet op het korte stukje waar je maar 70 km/h mag (lijkt wel speciaal daarom gezet), of in steden waar ik hem op 52 km/h zet. De cruise control is redelijk goed, maar misschien is de nieuwe versie van de Golf 7, Mercedes A (wel erg duur als optie) en Volvo waarmee je gewoon variabel achter je voorganger op veilige afstand rijdt, toch iets meer de toekomst. Maar ik klaag zeker niet.

Tot slot, ben voor het eerst geflitst nu in zone 30 km/h begin augustus (buiten schoolperiode) in Koolkerksesteenweg bij Café Vespa à 47 km/h herzien op 41 km (dus 50 + 10 EUR/km = 60 EUR), zodat ik misschien daar ook de begrenzer ga moeten opzetten. Ik wou daar echter iets sneller rijden om tegenliggers die mij voorlieten sneller door te laten, dus dat mag ook niet meer.

Nu, dat is dan voor die keren dat ik met mijn 160-pk moto 'per ongeluk' boven de 120 km/h op de autostrade ging en mijn rijbewijs had kunnen kwijtraken bij een of andere journalistieke persspoedgeval (het is een persmoto), zeg ik dan altijd (ik ben een optimist)... Leve Duitsland hiervoor (2 X per jaar als het mij lukt om even tot rust via onrust te komen).

Intussen is er een Europees voorstel om op ALLE wagens snelheidsbeperking in te bouwen voor zo'n 200 EUR bijkomende kost per auto, hier zal dan standaard cruise control in zitten, daar ben ik bijna zeker van (is wel een probleem, want deel van de winst komt niet van basismodellen, maar altijd van de opties waarvan we het niet kunnen laten om ze bij te bestellen nadat we hardhandig onderhandeld hebben over een zo laag mogelijke basisprijs...). Groetjes, en thanks voor de topic!

(ps omtrent een andere topic: ja, sommige mensen vinden mijn schrijfstijl uitputtend, anderen trekken zich net aan mijn dynamisme op en ga mee 5 à 20 km gaan lopen dan, zoals... hihi, mijne Tervuerense Herder die dit soort energie zowel al 8 jaren van mij krijgt als al 8 jaren aan mij geeft). Mea minima culpa.
1. Als ik achteruit ga, is het om een aanloop te nemen.
2. Ik ben op mijn best als ik zwijg. Nooit dus.
3. Als je niet tevreden bent over je vrouw, hoeft zij met jou ook geen vrede te nemen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Kan cruisecontrol ingebouwd worden?

Bericht door DHL »

Dynamisme... goe zot ja:):)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht