Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor technische onderwerpen die niet in één van bovenstaande categorieën te vangen zijn.
Forumregels
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef zoveel mogelijk informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Het spiegelglas zelf vervangen? Die zit er enkel ingeklikt. Probeer deze met een schroevendraaier voorzichtig los te klikken. Nieuwe spiegel zo erin klikken. Wel even de stekker van de verwarming overzetten.
Nieuw spiegelglas is inderdaad gewoon klikwerk. Wel voorzichtig zijn met het oude eruit te halen, heb er me eens erg aan gesneden bij men oude wagen. Misschien dunne, aanpassende handschoenen dragen als de spiegel gebroken is.
Inderdaad, fluitje van een cent, bij de verwijdering van het gebroken glas even beschermende handschoenen aangedaan maar ging echt als vanzelf, bedankt voor de tips!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Na enkelzijdig opkrikken auto ivm L/R voorwiel balanceren loopt er versnbakolie uit linkerhoes.
Tussen de hoesvouwen zit een scheur (ineens;-).
Helaas paar dagen voor vakantie.
Ik heb een Grand Scenic uit 2007. In het voorjaar hadden wij het alombekend Paravane probleem met waterschade onderin bij de stekker onder de bestuurderstoel en alle gevolgen van dien. Dat begon met problemen dat het vochtig in de auto was en...
Dag ! Ik heb een Laguna 3 Coupe GT gekocht van 2009. Ik wist dat bij de bestuurderzijde niets werkt in de deur, de spiegels kan ik niet stellen, de ramen links rechts gaan niet open, het raam aan passagierzijde doet het wel goed als je het daar...
Sinds gisteren heb ik de Austral Techno een jaar in gebruik. Echt heel blij ben ik er niet mee maar moet het er maar even mee doen.
Wat mij opgevallen is dat er aan de kant van de bestuurder wat los legt. De garage heeft al meerdere keren het...
Linker voorraam doet niets meer na inbouw nieuw mechanisme. Alles gecontroleerd. Staat spanning op de motor, schakelaars werken, alle draden gecheckt. Accu al tijd losgehaald, ook bij inbouw. Zit het ergens in het hoofdsysteem? Mijn ramen kan ik...