Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Alhoewel de club aanwezigen ietsje kleiner was dan gehoopt mocht dat de pret niet drukken. Speciale dank aan de organistor (Dave) en Bochane (Almeriaantje/ Patrick) voor de perfecte organisatie. Leuke indrukken gekregen en sinds 10.30 uur een Volvo armer en een gave Zoe rijker.
Kortom; verschrikkelijk leuk en ik ben benieuwd naar volgend jaar als de club nog veel groter is geworden
Kleine impressie:
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Wij zijn inmiddels weer thuis. Na 268 km met 68 km/u gemiddeld en een verbruik van 15,9 kWh/100 km. Niet slecht. Het laatste stuk op de snelweg toch ook nog maar even de topsnelheid uitgeprobeerd. Bij 139 km/u hield het op.
Wij vonden het een geslaagde dag. Prima weer, mooie omgeving, interessante gesprekken met leuke mensen. Leuk om nu ook gezichten te kunnen plaatsen bij de forumnamen. Nogmaals dank aan Almeriaantje en Bochane voor de service, stroom en heerlijke lunch.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Wat een leuke ontmoeting met de ZOE-rijders. Prima dag gehad en we verheugen ons nu nog meer op onze nieuwe Zoe die dan hopelijk over een paar dagen aan het nog te ontvangen laadpunt staat.... Karin, hartelijk dank voor de geboden gastvrijheid!
Ik zal zo braaf een posting doen in de groep 'Zoe rijder stelt zich voor'.
Raoul (& Bernadette)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Was inderdaad erg gezellig en goed geregeld door Almeriaantje. Leuk om met de Zoe rijders van het eerste uur, early adapters en enthousiaste nulprocenters het glas (melk) te heffen. Hieronder wat afbeeldingen in het klein, de grotere versies en nog wat andere plaatjes zijn hier te vinden: http://piloot.smugmug.com/Cars/Zoe/Zoe-dag-2013
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC
@ E-mission, mijn welgemeende complimenten voor deze foto's! Onder de indruk van de compositie / kleur etc. Misschien had ik toch wat beter mijn best moeten doen
Niet mee eens, met lightroom kun je accenten maken/ oneffenheden wegwerken maar de basis moet goed zijn. Ik zie een paar posities waar ik jaloers op ben.
Bijgesloten de meest interessante/ gelukte plaatjes. Waarbij ik niet de tijd en energie heb om ze zo mooi te maken als mijn voorganger hierboven; maar eenieder staat vrij dit naar eigen smaak te manipuleren.
Wat mij erg opvalt is dat de foto's vanuit de auto gemaakt ernstig last hebben van de schittering van het dashboard. Om eerlijk te zijn verbaast me het dat Renault dit niet tijdens het ontwikkelen heeft opgemerkt.
Hoe dan ook dank ik alle organisatoren en deelnemers en zie ik graag uit naar een meeting 2.0 ergens volgend jaar.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Afgelopen September is er weer een Avantime Meeting geweest.
Dit keer in Nederland en wel in Groningen.
De meeting was top georganiseerd met een geweldig bezoek aan de scheepswerf Meyer in Duitsland.