Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Nou de kogel is door de kerk dankzij onze Almeerse vrienden van Bochane; ik kom met een benzineslurper en ga naar huis in mijn eigen elektrieke wagentje Morgen komt 'ie op mijn naam en ik krijg 'em een half uurtje voor de meeting op zondag overgedragen. Veel nieuwer kan niet. En geen HF kenteken!
Omdat mijn lader pas ergens volgende week wordt geleverd moet ik wel een beetje improviseren ......
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
Ik vond de (gratis) pas van Essent de beste value bieden. Kost wel weer even voordat je hem thuis krijgt, ik heb er na mijn bestelling voor gezorgd zo snel mogelijk de pas en wallbox thuis te hebben omdat je anders weinig aan de auto hebt. Gelukkig had ik even de tijd omdat hij nog gemaakt moest worden.
Top dat je morgen, nota bene op zondag, je Zoe kan halen. Prima service van Karin Electra .
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC
Niet te cynisch nou, natuurlijk is het een minuscuul stukje pr, maar ze doet het tenslotte wel even spontaan (op haar vrije dag) en meer Zoes zullen er niet (direct) door verkocht worden want die hebben we al. Al kan het geen kwaad als de huidige eigenaren blij zijn natuurlijk. Win win voor iedereen.
E-mile
'18 Nissan Leaf Zero Edition 40kW
'14 BMW R1200GSA LC
Nee ik bedoel het gewoon praktisch. Als ze niet de zaak al open hadden dan was ik de auto waarschijnlijk gewoon later gaan ophalen totdat mijn lader operationeel was. Dit was toevallig heel erg leuk en omdat Karin er toch is besloten de gok maar te nemen. En inderdaad moet ze daardoor wel eerder haar mandje uit; en dat waardeer ik natuurlijk.
Overigens is de zinsnede erg krom realiseer ik me nu:"Ja ik ben zeer te spreken over Patrick en Karin. Al zou het niet gebeuren als er morgen geen Zoe dag in Almere zou zijn". Je zou eruit kunnen opmaken dat ik NIET tevreden zou zijn als ik morgen die auto niet zou krijgen. Dat is niet het geval want ik ben juist erg tevreden over de aanpak tot dusver.
Veel plezier MartijnEV. En we zien de foto's graag.
Het viel me vandaag tijdens de pauzewandeling op dat er ineens een stuk of 10 Zoe's bij Renault Janssen op het achterterrein zijn afgeleverd. Die zullen ook nog wel in december afgeleverd gaan worden om de 0% bijtelling zeker te stellen.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Hoe bedoel je? Als ik een tonnetje kon voorfinancieren had ik het wel geweten ..... De Zoe is echt een leuk autootje maar de Tesla S is op alle fronten superieur wat mij betreft.
Voor de prijs van 1 Tesla heb je 4 Zoe's. Dan kan je 500 km/u rijden en kan je in totaal 600 km ver rijden.
Nee zonder gekte: prijs/kwaliteit verhouding zal wel ongeveer gelijk zijn. De Zoe brengt de elektrische wagen binnen bereik van mensen voor wie 80.000€ voor een vervoermiddel te veel geld is. De twee met elkaar vergelijken, is niet echt fair.
Renault Zoe Life, vanaf 31/12/2013
km-stand: 74.400 km op 20/06/2018 dus gemiddeld 16.400 km per jaar zonder ladingsverliezen
www.fivari.be
Voor 69.000 heb je een 60kW Tesla waar je gegarandeerd 200.000 in 8 jaar mee kunt rijden (=25.000 per jaar). Om het eerlijk te zijn maken moet ik dan de 25K voor de Zoe aanvullen met 96 x 122,00 euro accuhuur + 9,35 euro verzekering = 37609,60 euro. De Tesla S is dan dus 2x zo kostbaar en daarvoor krijg je dan wel ruim 300 km bereik en 300 pk en 190km/u.
Keuzes keuzes keuzes
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut