Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Afgelopen vrijdag mijn 1e Espace opgehaald. Helemaal geweldig. Rijdt super...
Alleen ik krijg geen geluid over de voorspeakers. Zitten wel in de deur. Ook met het boekje van de radio kom ik er niet uit.
Ik krijg niet alle instelling in het scherm te zien, zoals in het instructieboek van de radio staat.
Het betreft een originele radio met CD-wisselaar, achter in gebouwd in een Grand Espace (2004).
Ik heb ook een Grand Espace , uit 2005 met de cd wisselaar voorin onder het klepje. Mijn linker voorspeaker heeft het sinds ik de Espace heb nooit gedaan , de speaker is wel goed die heb ik met rechts al verwisseld, ben nog steeds opzoek wat het is.
mss corosie in de stekkerverbinding van de deur zelf of een kabelbreuk in het bewegende gedeelte van de stekkerverbinding van de deur bij het scharnier....is maar een suggestie
De tweeters zijn verbonden met de voorluidsprekers. Heb je met de Fader instellingen al eens alles naar voren gezet? Dan zou je geen geluid moeten horen. Bij een kabelbreuk zou je bij 1 speaker geen geluid moeten hebben. Wellicht toch een defecte radio? Op afstand lastig te bepalen.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
@RichTrip...idd al met de fader alles op voor gezet en idd geen geluid.... Radio doet het op zich goed, mogelijk de "uitgang" naar de voorspeakers defect.....
Inmiddels probleem gevonden bij het inbouwen van de Carkit... kwam tot de ontdekking dat er een eerdere Carkit in de auto gemonteerd is geweest en de voorspeakers daarvoor onderbroken waren. Nieuwe carkit erin gezet en inmiddels heb ik alles aangesloten zoals het hoort.
Bedankt iedereen voor het meedenken!!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds twee weken een nieuwe Megane E-Tech; blij mee.
Maar met dit koude weer, wil ik graag 's ochtends in een lekkere warme auto stappen. Als ik dan middels de app de auto wil laten voorverwarmen, maakt ie heel vaak geen verbinding met de auto. Ik...
Ik overweeg een Talisman Estate uit 2017 te kopen, maar merkte tijdens de proefrit dat ik de telefoon wel gekoppeld krijg om te bellen, maar dat ik muziek niet via bluetooth van telefoon naar boxen krijg. Het lijkt alsof er geen data...
Hallo,
Mijn telefoon, een Samsung A53 is gekoppeld aan R-Link2 maar ik kan alleen bellen. Media afspelen via de telefoon lukt niet. Het maakt niet uit welk type gsm ik gebruik of via welk kanaal ik muziek of een podcast probeer af te spelen, de...
Ik lees op verschillende plekken op internet dat het mogelijk is om bij de Arkana de airo via de app te bedienen.
Nu heb ik de App helemaal doorzocht, maar vindt deze optie nergens.
Al een enige tijd hoor ik een voor mij irritant geluidje bij het sturen en het lijkt alleen maar links voor bij het wiel vandaan te komen. Heel af en toe ook met een drempel.
Het geluid kan ik het beste vergelijken met een soort licht getik wat...
Auto gekocht met kapotte motor, andere motor ingebouwd inclusief nieuwe db riem set, alleen nu maakt de auto een raar geluid zodra hij warm wordt, dus langzaam gaat lopen, komt bij distributie...
Ik zal me even voorstellen voor ik mijn vraag stel.
Mijn naam Rini en heb onlangs een Renault Megane 2.0 cte GT gekocht via een veiling. :hammer_head
Het was een grote gok dat wel. Het lijkt of de auto nog nooit bij een Renault...