Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een vraagje met betrekking tot de bevestiging van een bagagenet in een Mégane 3 estate. De auto is nog niet geleverd, maar hij is besteld zonder bagagenet. Nu zegt de dealer dat de auto dan ook zonder de bevestigingspunten wordt geleverd, maar dat lijkt me sterk omdat deze er bij onze vorige Renault (Laguna II Grand Tour, waarom hebben ze die heerlijk Franse benaming toch laten vallen) wel gewoon inzaten. Ook een aanpassing aan je productielijn die volgens mij nooit rendabel kan zijn. Anyway, is er hier iemand met een Mégane 3 (phase 2?) die zijn auto zonder bagagenet heeft besteld? En zitten deze bevestigingspunten:
(linksboven dus) in de auto?
Anders moeten we een hondenrek erin stoppen voor de bagage.
Als de auto besteld is zonder bagagenet en zonder bevestigingspunten dan zitten ze er helaas niet in. Dit was bij de Megane II Grandtour ook al het geval. Ik heb dat ook altijd een hele merkwaardige zaak gevonden, maar helaas kun je geen bagagenet plaatsen als dit niet bij levering besteld is. Wat wel kan (heb ik ook bij mijn Megane) is een metalen rek plaatsen. Ook zijn er mensen die de achterbankhoofdsteunen van de Megane III Estate helemaal omhoog zetten. Die kunnen behoorlijk hoog en dan blijft er nog maar een kleine ruimte over boven de hoofdsteunen. Maar met een net of rek is het natuurlijk nog beter afgesloten.
Groeten,
Harm
Huidig: Renault Megane II Grandtour 1.6 16V Techline (2008), Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique (2013)
Ex: Renault Megane I Break 1.6 16V RXi, Renault Clio S, Renault 5 GTS
Vroeger thuis: R4, R16TL, R16TS, R16TX, R20L, R20TL, R5GTL
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut