hallo allemaal
ik heb een serieus probleem!
de auto van me moeder word niet meer warm van binnen, en ik heb alles al gecheckt je weet wel of de motor wel warm word, de slangen die naar binnen warm worden, enz
en dat alles is ok op dat laatste na.
de slang vanaf de motor is wel warm maar die wat naar het expansivat gaat niet.
dus ik weet bijna zeker dat de kachelradiateur verstopt zit.
nu heb ik geproobeerd deze uit te bouwen op de easy manier maar dta wil niet lukken omdat de leidingen die naar buiten lopen 1 geheel vormen met de radiateur die je normaal? er kunt uitschuiven.
nu is mijn vraag moet ik dan nu werkelijk het gehele dashboard gaan verwijderen en de de gehele unit los gaan zodat ik eerst dezen naar achteren kan trekken en dan eruit schuiven.
wie kan me uit de bran helpen het is best dringend want heb de auto al zowat uiterlkaar liggen
alvast zeer b edankr voor je reactie!!!!!
kachelradiateur uitbouwen renault clio 1991
-
marcootje
Topic author - 3-posting-rookie

- Actief als: particulier
-
Mathijs
- Donateur

- Contacteer:
Jeetje, ik dacht dat die van mijn auto rot zat....maar deze is nog lastiger zo te horen.
Kijk eens of op de plek waar de slangen het schutboard doorgaat, een rubber zit welke te verwijderen is (denk het haast wel, ter bescherming van de slangen)
Allicht zie je daarachter dan een soort aluminium flensje zitten waar de slangen opgeschoven zitten, en dat flensje kan dan met een paar boutjes vastzitten.
Zodra die boutjes dan losgemaakt zijn, kun je allicht dat flensje eruit trekken (natuurlijk gaat het dan lekken, dus allicht even met een lijmtang de rubberen slangen dichtknijpen), om vervolgens van uit de interieur zijde het radiator gedeelte er uit te schuiven.
één en ander is 'maar een gok' hoor, gebasseerd op een ander renault model, waar dat systeem ook zo geïntegreerd lijkt te zitten.
Kijk eens of op de plek waar de slangen het schutboard doorgaat, een rubber zit welke te verwijderen is (denk het haast wel, ter bescherming van de slangen)
Allicht zie je daarachter dan een soort aluminium flensje zitten waar de slangen opgeschoven zitten, en dat flensje kan dan met een paar boutjes vastzitten.
Zodra die boutjes dan losgemaakt zijn, kun je allicht dat flensje eruit trekken (natuurlijk gaat het dan lekken, dus allicht even met een lijmtang de rubberen slangen dichtknijpen), om vervolgens van uit de interieur zijde het radiator gedeelte er uit te schuiven.
één en ander is 'maar een gok' hoor, gebasseerd op een ander renault model, waar dat systeem ook zo geïntegreerd lijkt te zitten.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... (maar het is wel een berg werk op een bepaald moment)
Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... (maar het is wel een berg werk op een bepaald moment)
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
marcootje
Topic author - 3-posting-rookie

hey bedankt voor je reactie!!!
hey bedankt
ik heb de auto op me werk staan
ga morgen meteen kijken .
want idd zitten die aansluitingen in de weg hahaha daarom krijg ik hem niet ui…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
ik heb de auto op me werk staan
ga morgen meteen kijken .
want idd zitten die aansluitingen in de weg hahaha daarom krijg ik hem niet ui…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 7 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-

-
2013 Renault Clio RS bumper LED
door Sylb0y » 23 apr 2025 15:08 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Reacties: 0
Weergaves: 564 -
Laatste bericht door Sylb0y
23 apr 2025 15:08
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 733 -
Laatste bericht door mechanic
24 apr 2025 23:24
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 772 -
Laatste bericht door Damlam
04 mei 2025 13:44
-
-
Weergaves: 620 -
Laatste bericht door Krieckebiers
22 mei 2025 13:00
-
-
[ clio ] 2006 Instrumenten paneel volledig uitgevallen!!
door Milas » 26 mei 2025 15:28 » in Elektrische en elektronische systemen -
Weergaves: 545 -
Laatste bericht door Milas
26 mei 2025 15:28
-
-
-
Weergaves: 720 -
Laatste bericht door mattheuw
29 mei 2025 18:49
-
-
[Clio 3 2008, 1.6 16v dynamique] luchtfilter vraag
door LijmPistool » 01 jun 2025 12:25 » in Motor, smeersysteem, koelsysteem, brandstofsysteem, uitlaatsysteem -
Reacties: 3
Weergaves: 883 -
Laatste bericht door Pepone
01 jun 2025 15:39
-