Hallo Martijn,
Ik ben vandaag eens in de Zoe gestapt om een aantal punten van de kaart te checken.
Ik ben vanuit Vleuten eerst richting Doorn gereden. Woestduinlaan 78. dit is een woonhuis met een groot hek ervoor.
Deze kan dus van de lijst.
Vervolgens ben ik naar Driebergen-Rijsenburg. Odijkerweg 1. Dit is een bedrijf en zij hebben liever niet dat er door anderen geladen wordt. Ik ben dit speciaal even gaan vragen binnen.
Daarna richting Bunnik. Bij het Postillion hotel geparkeerd (Kosterijland

naast een Tesla die aan een 220V stekkertje zat
Er zat ook een Mennekes stekker dus daar de kabel in gestopt. Met de pas krijg je hem niet aan. Daar moet je een sleuteltje voor halen bij de balie. Weer terug naar buiten door de regen om de paal aan te zetten en weer terug. Binnen heb je een business point en ik ben daar even gaan zitten onder het genot van een drankje en een broodje. Ik begon te laden om 12.35 en stopte om 13.33. Er was 35% bijgeladen. Niet echt een 22kw paal dus.
Er was nog een punt in Bunnik. Kosterijland 22. Dit is een punt van een bedrijf en staat achter een slagboom. Niet echt toegankelijk dus.
Vervolgens ben ik naar het Laadpunt bij Terbergleasing in Utrecht gereden. Die is volgens navraag niet bedoeld voor niet klanten. Hij is wel te ontgrendelen met een gewone pas maar Terberg betaald dan de stroom. De paal is na sluitingstijd wel bereikbaar.

. Er stond ook weer een Tesla S bij. De kast was ook zeer groot dus ik denk dat het wel een 22kw is.
Maar nogmaals. Niet bedoeld voor niet klanten Terberg Leasing.
Vervolgens ben ik richting Mercedes in Utrecht gereden aan de Van Deventerlaan. Ook dit punt staat achter een slagboom en is niet bereikbaar.
Toen ben ik naar de Energieweg 1 in Utrecht gereden. Er staan een aantal bedrijven op dat terrein maar er zit we leen groot hek bij de weg. Het lijkt me stug dat dat dicht gaat om 17.00 want dan kan er niemand meer bij zijn bedrijf komen.
Ik ga dat nog eens checken in het weekend. Het goede nieuws is dat er een paal staat die ook echt 22kw levert. Ik heb daar in 16 minuten 20% bij kunnen laden. Ik stond weer naast een................Tesla S. De paal was met mijn Essent pas te bedienen. Ik ben wel even het bedrijf binnen gelopen maar er zat niemand achter de balie. Er bleken meerdere bedrijfjes in dit pand te zitten. Ik heb de Zoe dus zonder iemand gesproken te hebben aangesloten en er kwam niemand naar buiten.
Ik zat weer op 97 % en ging naar de volgende.
De laadpaal aan de Johann Strauslaan 9 in Utrecht. Ik kwam weer in een woonwijk terecht. Mooie huizen en er stonden op het adres 2 Ampera's. Ik heb even aangebeld en de eigenaar deed open. Ik vertelde hem over de melding van zijn laadpunt op internet en dat verbaasde hem zeer. Hij had 2 laadpalen. 1 van 22kw en 1 van 11kw. Die heb je niet nodig voor een ampera maar volgende week komt er een ....... Tesla S en een Outlander. vandaar.
Graag dit punt direct van site verwijderen was de vraag van de overigens zeer vriendelijke eigenaar.
Zo dat was even een leuk ritje maar met weinig resultaat. Misschien een idee voor anderen om in hun gebied eens een rondje te maken en te checken of de punten kloppen en of het 22kw palen zijn.
Vandaag kreeg ik de melding van de gemeente Utrecht dat eind volgende week de 22kw paal gereed is.
Ik ben net langs gereden en het bord staat er al. Alleen de paal nog.
Zo nu weer wat geld gaan verdienen.
Groetjes, Remco Rietveld