captur orange schreef:vande week de auto in de garage gehad , zag er veel belovend uit , eerste 2 dagen totaal geen uitval gehad en bijna alles werkt goed , behalve de file info dan hangt hij op de radio en kan ik niks meer veranderen,
vanmiddag op visite en ja hoor geen kaarten gevonden en usb foetsie, gelukkig wist ik de weg. vanavond naar huis denk zal die nu wel goed zijn , helaas nog steeds niks , morgen maar ff de dealer bellen .
of misschien de update afwachten , Gaat dat trouwens automatisch? als de kaart in de auto zit , misschien dat hij daar mee bezig is , hoop toch wel dat het opgelost gaat worden.
@captur orange,
Jou verhaal lijkt sprekend op die van mij, het uitvallen van de navigatie heb ik precies zo mee gemaakt afspelen van muziek via usb is dan niet meer mogelijk. Als ik onderweg was en echt navigatie nodig had voerde ik tijdens het rijden een fabrieks reset uit, op deze manier krijg je tenminste voor even je navigatie terug. Dat na een reset mijn navigatie weer terug kwam gaf ook gelijk aan dat het puur een software matig probleem moet zijn.
Deze week is er 1 update voor de R-link geweest die je alleen met de pc kan updaten.
Ik denk dat je deze update eens op je sd kaart moet zetten en dan eens een fabrieks reset moet uitvoeren.
Na deze handmatige update heb ik nog 1 update via ota binnen gehad . Ook na deze update heb ik weer een fabrieks reset uitgevoerd.
Na deze laatste reset loopt de R-Link als een zonnetje.
Ik ben 3 dagen onderweg geweest en constant navigatie aangehad juist om te kijken of het systeem nu wel blijft werken en met goed gevolg.
Captur 1.5 DCI (2013), 2e Captur 1.5 DCI Dynamique Two-tone Ivoire/Noir etoile 2014