knop bediening stuur / automatisch inklapbare spiegels
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 09 apr 2015 17:06
- Actief als: particulier
knop bediening stuur / automatisch inklapbare spiegels
Laguna II grand tour initiale 2.0 16v
2002
Benzine
beste forum leden,
ik rijd sinds een paar maanden met veel plezier in mijn aangeschafte laguna, maar ik heb een paar vraagjes.
1: de knoppen op het stuur voor bediening van de cruise control, het lijkt mij dat deze verlicht zouden moeten zijn helaas is dat bij mij niet het geval, is er ergens een zekering die hieraan gekoppeld is en zoja waar zou ik deze kunnen vinden.
2: volgens de boekjes die ik bij de auto heb ontvangen zouden mijn buitenspiegels automatisch moeten inklappen als ik de knop van de spiegel verstelling naar onder zet, helaas is dit niet het geval, spiegel verstelling en verwarming werkt wel gewoon naar behoren.
Zou iemand mij misschien verder opweg kunnen helpen zodat deze problemen verholpen worden.
bij voorbaad dank
met vriendelijke gr een verder zeer tevreden laganu rijder
2002
Benzine
beste forum leden,
ik rijd sinds een paar maanden met veel plezier in mijn aangeschafte laguna, maar ik heb een paar vraagjes.
1: de knoppen op het stuur voor bediening van de cruise control, het lijkt mij dat deze verlicht zouden moeten zijn helaas is dat bij mij niet het geval, is er ergens een zekering die hieraan gekoppeld is en zoja waar zou ik deze kunnen vinden.
2: volgens de boekjes die ik bij de auto heb ontvangen zouden mijn buitenspiegels automatisch moeten inklappen als ik de knop van de spiegel verstelling naar onder zet, helaas is dit niet het geval, spiegel verstelling en verwarming werkt wel gewoon naar behoren.
Zou iemand mij misschien verder opweg kunnen helpen zodat deze problemen verholpen worden.
bij voorbaad dank
met vriendelijke gr een verder zeer tevreden laganu rijder
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Re: knop bediening stuur / automatisch inklapbare spiegels
Knopjes in het stuur zijn niet voorzien van verlichting.
Is de uitvoering van de wagen echt met inklapbare spiegels? Vaak komt het voor dat het boekje alle uitvoeringen beschrijft, en dat het van toepassing is mits op de wagen gemonteerd.
mvg WillemS
p.s. die inklapbare spiegels geven wel eens problemen als er in het verleden tegenaan gelopen is, klap je ze dan in dan wil er wel eens stroom op blijven staan, dat merkt je dan de volgende morgen als je weg wilt.
Is de uitvoering van de wagen echt met inklapbare spiegels? Vaak komt het voor dat het boekje alle uitvoeringen beschrijft, en dat het van toepassing is mits op de wagen gemonteerd.
mvg WillemS
p.s. die inklapbare spiegels geven wel eens problemen als er in het verleden tegenaan gelopen is, klap je ze dan in dan wil er wel eens stroom op blijven staan, dat merkt je dan de volgende morgen als je weg wilt.
Hide post links |
-
Ik neem aan dat deze functie erop zit daar ik de spiegel vestellings knop ook in de stand naar beneden kan zetten, ik kwam er net wel achter dat ik de spiegel aan de bestuurders zijde handmatig zowel naar voren als naar achter kan klappen zonder enige weerstand , iets wat mijns insziens toch niet normaal is.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Dan is die wellicht al defekt en is daarom de zaak buiten werking gezet door de vorige eigenaar.
Hide post links |
-
Beetje laat, maar probleem van de spiegels is (al een behoorlijke tijd) verholpen, en dacht laat ik het maar delen voor de andere met misschien hetzelfde probleem. Ik heb het kapje aan de bestuurders kant verwijdert.
Het bleek dat de borgring helemaal omhoog was gekomen, waarschijnlijk met het omklappen naar voren ofzo.
Heb deze losgehaald weer mooi recht gemaakt en weer op de juiste manier bevestigd en hoppa kee de spiegels werken weer.
Klappen mooi in en uit als ik de schakelaar gebruik.
Het bleek dat de borgring helemaal omhoog was gekomen, waarschijnlijk met het omklappen naar voren ofzo.
Heb deze losgehaald weer mooi recht gemaakt en weer op de juiste manier bevestigd en hoppa kee de spiegels werken weer.
Klappen mooi in en uit als ik de schakelaar gebruik.
Hide post links |
-
- Global Moderator
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 26 feb 2025 20:06
Bedankt voor de terugkoppeling en mooi dat het wee werkt met zo'n simpele fix!
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Hide post links |
-
Ja gelukkig wel anders had het veel duurder uit kunnen pakken door nieuwe terugkijkers aan te schaffen.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-