knop bediening stuur / automatisch inklapbare spiegels
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 09 apr 2015 17:06
- Actief als: particulier
knop bediening stuur / automatisch inklapbare spiegels
Laguna II grand tour initiale 2.0 16v
2002
Benzine
beste forum leden,
ik rijd sinds een paar maanden met veel plezier in mijn aangeschafte laguna, maar ik heb een paar vraagjes.
1: de knoppen op het stuur voor bediening van de cruise control, het lijkt mij dat deze verlicht zouden moeten zijn helaas is dat bij mij niet het geval, is er ergens een zekering die hieraan gekoppeld is en zoja waar zou ik deze kunnen vinden.
2: volgens de boekjes die ik bij de auto heb ontvangen zouden mijn buitenspiegels automatisch moeten inklappen als ik de knop van de spiegel verstelling naar onder zet, helaas is dit niet het geval, spiegel verstelling en verwarming werkt wel gewoon naar behoren.
Zou iemand mij misschien verder opweg kunnen helpen zodat deze problemen verholpen worden.
bij voorbaad dank
met vriendelijke gr een verder zeer tevreden laganu rijder
2002
Benzine
beste forum leden,
ik rijd sinds een paar maanden met veel plezier in mijn aangeschafte laguna, maar ik heb een paar vraagjes.
1: de knoppen op het stuur voor bediening van de cruise control, het lijkt mij dat deze verlicht zouden moeten zijn helaas is dat bij mij niet het geval, is er ergens een zekering die hieraan gekoppeld is en zoja waar zou ik deze kunnen vinden.