Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
beetje laag voor dakar.. maar daar moet voor een accessoirefabrikant toch een kek spoilerpakketje voor te maken zijn.. Ik vind ze er wel in orde uitzien eigenlijk!
renault 25 gtx 522000 kilometers, bouwjaar 1988 kleur 608 [img]http://homepages.ipact.nl/~dberkhout/smilies/death.gif[/img]
renault 25 tx 231000 kilometers, bouwjaar 1991
kleur 777
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik zit met 3 problemen en vroeg of jullie mij konden helpen:
1. Wij hebben een Dacia Logan gekocht uit geloof 2018 en ik wilde de nav updaten met de software op usb van de dacia (daciaexstras) en toen liep hij vast tijdens het...
Hallo allemaal,
Ongeveer 2 weken geleden heb ik bij mijn auto de accu eraf moeten halen ivm dat ik een stuurschakelaar moest vervangen. Alleen daarna bleef gelijk het lampje van de TC/ESP branden (niet knipperen) en ongeveer een week later kwam het...
Weet iemand welke de manuele toetsen / handelingen zijn om de service reset te doen op een Dacia Logan Stepway bouwjaar 2019, het lukt mij namelijk op geen enkele manier, ik kan geen reset doen en kan ook niet in het olie verversen menu geraken....