Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn in september gekochte Captur heeft kleine vage grijze vlekjes op de Ivoire gekleurde lak.
Heeft iemand daar ook last van.
Plekjes zijn nagenoeg niet te verwijderen. Je ziet ze vooral na t wassen van de auto.
Hopelijk iemand met een gouden tip
Thanks
Ik denk niet dat plekjes onder garantie zullen vallen hoor. Zal wel een oorzaak hebben dat die erop gekomen zijn. Misschien heeft er iemand in de nabijheid van de auto met een spuitbus bezig geweest en hierdoor nevel op je auto. Is eerder vervuiling dan een lakfout, wagen rijdt ook al rond sinds september. Moest dit een lakfout zijn zou de koper dit ongetwijfeld al vele vroeger gezien hebben, wellicht bij de aflevering al.
Maar het kan toch geen kwaad de dealer er even naar te laten kijken, lakfouten kunnen ook op een later tijdstip zichtbaar worden. Baadt het niet, schaden doet het ook niet en de dealer kan meteen advies geven hoe e.e.a. op te (laten) lossen i.p.v. zelf te gaan 'klooien' wat het misschien van kwaad tot erger maakt, weet ik uit eigen ervaring met een eerdere auto.
hoi,
Ook bij ons een grijs plekje op de zijkant, dealer geweest en het zit onder de blanke lak.
Dealer wacht nu op toestemming van Renault om te mogen het te mogen overspuiten.
Je zit op ivoire kleur gewoon heel duidelijk het plekje en ze moeten de hele auto nakijken nu.
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6
hoi,
Ook bij ons een grijs plekje op de zijkant, dealer geweest en het zit onder de blanke lak.
Dealer wacht nu op toestemming van Renault om te mogen het te mogen overspuiten.
Je zit op ivoire kleur gewoon heel duidelijk het plekje en ze moeten de hele auto nakijken nu.
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Vraagprijs: € 500
Originele Bahamas velgen van Renault. Bandenmaat 215/60/R17.
Twee stuks met Vredestein band (ca 6 mm profiel), 2 stuks met Goodyear band (ca. 4 mm profiel).
Velgen zijn schadevrij (geen stoeprandschade, minimale gebruikssporen) en...
Originele Bahamas velgen van Renault. Bandenmaat 215/60/R17.
Twee stuks met Vredestein band (ca 6 mm profiel), 2 stuks met Goodyear band (ca. 4 mm profiel).
Velgen zijn schadevrij (geen stoeprandschade, minimale...
Nieuw op dit forum, heb aan mn eigen auto merk forum altijd veel gehad. Nu hier beland omdat mijn moeder op haar Captur uit 2015 een kapotte / afgebroken antenne. Dermate afgebroken dat resten erin zitten en ik de nieuwe antenne er...
Hallo forumleden,
Ik heb sinds kort een Captur 2 uit 2023, een paar weken geleden zaten wij in de auto in de channel trein naar de UK, dat duurt een klein half uur, je blijft dan in de auto. De auto (motor) was uitgeschakeld, maar omdat we niet...