Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ja één van de grote problemen met R-Link is dat er binnen de Renault organisatie bar weinig kennis over is.
Als er bouten en moeren aan zitten snappen ze het wél...
De dealer kan het abonnement voor 3 jaar regelen, maar volgens mij kan dit ook per jaar via de R-Link store op MyRenault.nl als je de SD kaart in je PC doet. De jaarkosten zijn 70 euro. Dat is in 3 jaar 3 tientjes meer dan een 3 jaar subscription. Ik ga eerst maar eens een jaar abonnement aan om te kijken of de kaarten up to date worden gebracht en hoe snel. Ik ben wel tevreden over de dienst op zich, vooral in vakanties, maar ook wel in woon-werk verkeer en bij privé reisjes. Het geeft netjes aan hoe lang een vertraging duurt.
Zojuist kreeg ik 8 weken na het versturen van mijn initiele vraag/ klacht deze reactie. Dat wil zeggen na de 3e rappel:
Geachte heer van der V.
Wij danken u hartelijk voor uw bericht dat wij op 18 december 2013 ontvingen. Naar aanleiding hiervan kunnen wij u de volgende informatie verstrekken.
Helaas kunnen wij uw vraag niet direct beantwoorden. Wij hebben uw verzoek doorgestuurd naar mevrouw SH Consultant Klant Relaties van Renault Nederland. Deze zal binnenkort contact met u opnemen.
Uw verzoek is bij Renault Nederland bekend onder dossiernummer: 1-xxxxxxxxxxx, waaraan u altijd kunt refereren.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en danken u voor uw interesse in Renault.
Mocht u nog meer vragen hebben, bijvoorbeeld over onderstaande acties, dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op 0800-0303 (gratis) op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur. Tevens kunt u terecht op onze website www.renault.nl
Arnold van der Veen, Renault Zoe ZEN Gris Neptune oktober 2013.
De topic wordt nu gekaapt en gaat voorbij aan de oorspronkelijke vraag hoe je tom tom live service kunt verlengen. Er is al eerder aangegeven dat je een abonnement voor 3 jaar kunt laten verlengen door de dealer of per jaar via MyRenault in combinatie met de Rlink toolbox.
In MyRenault staat onder RLink "Mijn Producten" en daar zag ik Live Services verlopen aan. Ik kon die daar meteen verlengen en betalen via iDeal of creditcard. Daarna was de service geactiveerd.
Ik lees hier van 149 euro tot 169 euro voor drie jaar. Maar is dat dan alles? Als je TomTom live abonnement hebt, werkt dan ook coyote, mail enz. ook? Ik lees in mijn 'prijzenboekje: 69 voor TomTomLive + voor coyote totaal 169 euro per JAAR?
Flitspalen, actuele flitsers en files zitten volgens mij in Tom Tom Live services. Deze dienst mag niet in Frankrijk zo worden aangeboden en zitten daar in het Coyote pakket. Ik heb Live Services voor een jaar verlengd, maar Coyote niet, dat lijkt me dubbbelop.
En voor kaartupdates betaal je ook nog eens apart.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Mijn TomTom Traffic en Dig Services vervalt per 19-05, verlengen lukt niet daarom maar het pakket TomTom Traffic en Digital Services gekocht.
Factuur ontvangen en het staat nu in de R-Link Store vermeld: nieuwe Traffic en Dig Serv per 19-05, en...
Mijn vader woont in Frankrijk rijdt een Master, voor personen vervoer, van 2012 op diesel. Hij gebruikt nu TomTom Versie V31 die bij levering van de auto zat.Navigatie zit ingebouwd in het dashbord. Aangezien dit een oude nav kaart is wil...