Scenic*2001 Dagteller
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 25 aug 2022 00:00
- Actief als: particulier
Scenic*2001 Dagteller
Scenic Privilege
2001
benz
Hallo, mijn eerste post hier. Zeer binnenkort ruil ik mijn duitse degelijkheid in tegen een Scenic 2001. Daarvan is de middendisplay gek, wellicht zoals ik al hier ergens las deen defect lampje ( zo ziet het er ook uit ) maar wat me wel enigzins stoort is dat de dagteller het niet doet. Is dat ook een defect lampje? De kilometerteller zelf doet het wèl.
Iemand enig idee?
-en nee, het is niet mijn eerste franse ervaring. Wel mijn eerste ruimtelijke ervaring. Ouder geworden, kinderen en echt helemaal geen zin meer om bijna twee honderd euro per maand aan de belastingdienst te geven.-
2001
benz
Hallo, mijn eerste post hier. Zeer binnenkort ruil ik mijn duitse degelijkheid in tegen een Scenic 2001. Daarvan is de middendisplay gek, wellicht zoals ik al hier ergens las deen defect lampje ( zo ziet het er ook uit ) maar wat me wel enigzins stoort is dat de dagteller het niet doet. Is dat ook een defect lampje? De kilometerteller zelf doet het wèl.
Iemand enig idee?
-en nee, het is niet mijn eerste franse ervaring. Wel mijn eerste ruimtelijke ervaring. Ouder geworden, kinderen en echt helemaal geen zin meer om bijna twee honderd euro per maand aan de belastingdienst te geven.-
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 13 jul 2025 23:06
Re: Scenic*2001 Dagteller
Werkt de verlichting helemaal niet van het display in de km teller?
De dagteller is niet altijd in beeld,die moet je zichtbaar maken door te scrollen. Of met knop naast het display of met knop op rw hendel.
De dagteller is niet altijd in beeld,die moet je zichtbaar maken door te scrollen. Of met knop naast het display of met knop op rw hendel.
Hide post links |
-
Topic author - lid
wow... ik had het kunnen weten. Logica is er niet in een franse voiture. Ik ga morgenmiddag kijken. Dan haal ik em op en laat ik mijn A6avant achter. En nee, da's niet jammer. Na 9 zorgeloze jaren zie ik het onderhoud aankomen en daar heb ik geen tijd of kracht meer voor. Dan maar om de twee/drie jaar een ander frans karretje. Mijn Renault 25 deed het ook altijd prima, de 30 deed het wat minder, maar was van binnen luxer dan Paleis Soesdijk. Had ik nou toch maar die Fauteuils eruit gehaald 

Hide post links |
-
- Donateur
- Laatste bezoek: 12 jul 2025 09:33
- Contacteer:
De R25 had dat ook hoor, althans de V6 en de TXI, van de anderen weet ik niet, maar zo'n info center in het midden.
Meen me wel iets te herinneren van een dagteller in de wijzerplaat, maar niet meer in welke uitvoeringen van de R25.
Meen me wel iets te herinneren van een dagteller in de wijzerplaat, maar niet meer in welke uitvoeringen van de R25.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!!
Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ...
Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens'
Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ...
Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens'
Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Hide post links |
-
Topic author - lid
Nou, ik had een GTS met een nieuwere 2.2 motor in het vooronder. Ding was was van 1984 geloof ik...En geen enkele andere auto kan zo hard over drempels zonder dat je iets voelt. GE-WEL-DIG gewoon..
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 18 dec 2024 16:53
Mijn 1e 25TX('87) was geweldig. Van Haarlem naar de velsertunnel met een top van 215 op de teller.(zaterdagmorgen om 5uur).
En nog zonder katalysator. De volgende 25TX('91) met kat. was een matige wagen.
En nog zonder katalysator. De volgende 25TX('91) met kat. was een matige wagen.
Hide post links |
-
Topic author - lid
Yup, zo worre ze nie-meer gemaakt. Sterker nog...ik reed met mijn aanwinst terug naar huis van de garasie...en stond ineens stil. ANWB-er heeft het over iets met distributie..Morgen op de ambulance terug naar af. Kijken wat er scheelt.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-