Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Afgelopen donderdag 10-10 kwam ik voor het eerst een andere Zoe tegen. Wat heet, ik stond er achter bij het verkeerslicht.
Ik probeerde de aandacht te trekken door te seinen met mijn licht, maar dat leverde geen reactie op. Maar na het verkeerslicht gingen we een 4-baansweg op en kon ik er links naast gaan rijden. (ik moest verderop toch linksaf). Maar ik werd niet opgemerkt, ook niet na claxoneren.... Nou ja, ik vond het toch een mooie ervaring, hoe groot is nou de kans dat je een van de 200 Zoe's tegenkomt.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Vandaag een witte Zoe tussen Sint Jansklooster en Ronduite.
Zo even geen kenteken gezien.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Zaterdag stond ik zowaar gebroederlijk met een andere ZOE te laden bij winkelcentrum Presikhaaf in Arnhem. De eerste live ontmoeting met een andere ZOE
17 januari op weg naar Deventer dat was ik Martijn! Keek even in m'n agenda en had die dag idd een afspraak om 10 uur in Deventer. Net bij Palmpol wat bijgeladen zodat ik op de terugweg bij de Ecofactorij kom koffiedrinken!
Iets anders voor dit Topic: In Amsterdam op het Raamplein staan 8-10 laadpunten met zeer regelmatig ZOE-collega's erg leuk!
En nog 1: weekje terug een collega ZOE rijdster ontmoet bij de laadpaal op de parkeerplaats van het bedrijf waar ik naartoe ging. We bleken naar dezelfde receptie te gaan! Heb je weer wat om over te praten
Vandaag maar liefst twee Zoe's gespot, in tegenovergestelde richting:
- om 9:41 op de A1 bij Hoenderloo/Apeldoorn: een Zoe Bleu Energy
- om 10:18 op de A27 bij Utrecht: een Zoe Gris
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Ha Gorssel! Dat is 7 min. bij mij vandaan. In Gorssel is een 11kW paal zoals je weet, maar vaak staat daar een Tesla of Outlander aan. Welkom bij ons om een keer de Zoes naast elkaar te zetten, en 3.7kW zonne-energie te komen laden.
MartijnEV schreef:
Vandaag maar liefst twee Zoe's gespot, in tegenovergestelde richting:
- om 9:41 op de A1 bij Hoenderloo/Apeldoorn: een Zoe Bleu Energy
- om 10:18 op de A27 bij Utrecht: een Zoe Gris
Ik zag jou post en dacht, daar moet ik op reageren. Ik zie de laatste tijd erg weinig Zoe's en al zeker geen twee op een dag. Maar... toen reed ik 's avonds naar huis, staat er op de N279 bij de rotonde richting Gemert ineens een zwarte Zoe een auto of 6-7 voor me. Ik heb nog geprobeerd om deze Zoe te volgen maar daarvoor was het te druk. Omdat ik deze zwarte Zoe volgde, nam ik wel een andere route naar huis en zag in Gemert zelf zowaar een tweede Zoe, de 6-SHZ-45. Van een autoschadebedrijf.
Don't HURRY, be happy!
R15 TL (1975 restauratie nadert het einde)
R17 TL découvrable automatic (1976)
R15 GTL Grand Prix (1977 restauratie start binnenkort)
Laguna coupé 2.0T automaat, 4ws (2013)
Zoe Z.E. Intens 41 kWh (2013)
Alpine A110 (2023)
Van de baas: Mégane E-tech Evolution ER (2023)
Ik kom graag langs! Ik mail je zodra ik in de buurt ben.
In Gorssel heb ik nog nooit een ander aan de paal gezien. 1x storing aan de paal gehad. Ecofactorij is dan de redding!
In Rijnsweerd Utrecht staat ook een leuke witte ZOE met laadpunt aan de garage. Zal volgende keer een foto meenemen.
Ik zag gisteren eentje van een klant in Ridderkerk notabene! Een witte bestickert met reclame voor het bedrijf. Ik hoop dat ik een positieve invloed was. Vandaag maar eens langs rijden.
Vandaag in Leidsche Rijn (Utrecht) op de Eerste Oosterparkstraat: een voorbijrijdende lichtblauwe (Bleu Azur) Zoe met een S-kenteken en een (op mijn collega-Zoe-groet teruglachende) blonde dame achter het stuur.
Ik stond te laden aan de laadpaal aldaar.
avdvee, je zat bijna goed op 8/2.
1-STS-85 op de Amstelveense weg onderweg van Aalsmeer naar de Coolstebaan van Nederland (of andersom).
Die met die mooie orginele velgen
Dat was ik natuurlijk weer. Rijd jij dan de andere kant op? Heb nog gekeken of ik rond half 10 jou ook kan zien.
Als we stede tegen elkaar in rijden kan ik natuurlijk niet aan je zonnestroom staan. Gezien jouw posts op dit forum gaan we beiden van en naar elkaars woonomgeving!
Als daar nog eens een oplossing voor bedacht wordt, dan is zelfs de EV op z'n retour.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut