Ter informatie.
Vandaag wat prijzen opgevraagd.
Nieuwe middenconsole ivm beschadigde klepjes: 320 euro incl btw. Voor deze prijs wordt er een nieuwe console in krasvaste lak gespoten en gemonteerd.
Bestaande console demonteren, bijwerken, in kleur spuiten, krasvaste laklaag spuiten en monteren kost ongeveer 250 euro.
2 Nieuwe ruitenwisserstangen: 300 euro (alles incl BTW en montage).
2 Ruitenwissers spuiten: 80 euro (wordt bij gezegd dat dit geen duurzame oplossing biedt).
Prijzen onderdelen/reparaties
-
MvdV
Topic author - repeating visitor

- Actief als: particulier
-
Valkenet
- Gerespecteerd lid

Re: Prijzen onderdelen/reparaties
Goedendag,
Omdat een klepje van de asbak in mijn Avantime niet meer wilde sluiten ook het binnenste deel van de console een keer gedemonteerd. Renault vertelde mij toen dat het vaker voor kwam en dat er een nieuw binnendeel in moest.Koste inderdaad rond de € 300,-- Oorzaak bleek aan los veertje te zijn.
Je bent er even mee bezig maar het resultaat mag er dan weer zijn.
Het console bestaat uit twee delen, een binnen en buiten deel.
k weet natuurlijk niet hoe handig dat u bent maar voor € 700,-- zou ik het zelf maar eens proberen. Als het binnentse deel eruit is kun je de kleppen natuurlijk makkelijk zelf even spuiten.
Wat de ruitenwisserarmen betreft, deze demonteren een keer netjes schuren, in de grondprimer spuiten, en daarna zwart aflakken is toch ook niet zo moeilijk lijkt mij.
Desnoods laat je ze op de auto zitten en doe je het netjes met de kwast. Moet hij wel droog staan natuurlijk.
Wat zeker helpt, is de armen voor het verven of spuiten even voor verwarmen. Vloeit de verf mooier glad.
Met vriendelijke groet,
Martin
Omdat een klepje van de asbak in mijn Avantime niet meer wilde sluiten ook het binnenste deel van de console een keer gedemonteerd. Renault vertelde mij toen dat het vaker voor kwam en dat er een nieuw binnendeel in moest.Koste inderdaad rond de € 300,-- Oorzaak bleek aan los veertje te zijn.
Je bent er even mee bezig maar het resultaat mag er dan weer zijn.
Het console bestaat uit twee delen, een binnen en buiten deel.
k weet natuurlijk niet hoe handig dat u bent maar voor € 700,-- zou ik het zelf maar eens proberen. Als het binnentse deel eruit is kun je de kleppen natuurlijk makkelijk zelf even spuiten.
Wat de ruitenwisserarmen betreft, deze demonteren een keer netjes schuren, in de grondprimer spuiten, en daarna zwart aflakken is toch ook niet zo moeilijk lijkt mij.
Desnoods laat je ze op de auto zitten en doe je het netjes met de kwast. Moet hij wel droog staan natuurlijk.
Wat zeker helpt, is de armen voor het verven of spuiten even voor verwarmen. Vloeit de verf mooier glad.
Met vriendelijke groet,
Martin
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Ruud1
- repeating visitor

- Actief als: particulier
Re: Prijzen onderdelen/reparaties
Ter informatie:
Van mijn passagiersstoel werkt de hendel niet meer om de stoel naar voren te klappen.
Bij navraag blijkt dat er in de stoel een kabel…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Van mijn passagiersstoel werkt de hendel niet meer om de stoel naar voren te klappen.
Bij navraag blijkt dat er in de stoel een kabel…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 7 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Onderdelen Renault 4 cv
door Martien vd Brand » 24 mei 2025 22:25 » in Onderdelen en accessoires aangeboden -
Reacties: 0
Weergaves: 597 -
Laatste bericht door Martien vd Brand
24 mei 2025 22:25
-
-
-
Onderdelen voor de Renault Goélette (kap + een rotor)
door Bertus kuiper » 13 jun 2025 15:44 » in Onderdelen en accessoires gezocht -
Weergaves: 480 -
Laatste bericht door Bertus kuiper
13 jun 2025 15:44
-
-
-
Renault Express Motorblok + Diverse Onderdelen Te Koop
door HWM » 01 sep 2025 12:22 » in Onderdelen en accessoires aangeboden -
Weergaves: 675 -