Probleem DVD speler en Navigatie

Niet iedereen heeft vermeld over welke Espace het ging, deze zijn hier beland.
Kan jij helpen?
Laat je innerlijke Sherlock Holmes los en ontdek welke Espace wordt besproken!
Forumregels
Plaats hier svp géén nieuwe onderwerpen.
De onderwerpen die hier staan zijn van mensen die niet hebben vermeld over welk jaar/versie Espace het ging
Plaats reactie

Topic author
erwinvos
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Probleem DVD speler en Navigatie

Bericht door erwinvos »

In mijn reanault espace heb ik een DVD speler op de aansteker aangesloten voor de kinderen. Daarnaast heb ik op de andere aanstekeraansluiting mijn navigatie aangesloten. Nu doet zich het rare feit voor dat als we gaan rijden het vaak allemaal werkt. Wanneer wij echter een nieuwe DVD pakken, van hoofdstuk veranderen, of stoppen dan doet de navigatie het ineens niet meer. Stap ik de auto uit dan heb ik gelijk signaal. Wanneer ik de stekker uit de aansteker of DVD haal, dan is het maar even en het signaal is terug.
Mijn vraag is nu: kan dit te maken hebben met de aanstekeraansluitingen of geeft de DVD speler zoveel "straling" af dat het stoort met mijn navigatiesysteem. En dat dit in een opbouwende fase gebeurt.

Wie of wie kent dit probleem of heeft er een antwoordt op

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Touring
Net ingestapt
Net ingestapt
Posts in topic: 1
Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00

Bericht door Touring »

Hey ErwinVos

Lijkt mij zeker geen geval van interferentie, probleem met dit soort aansluitingen zit meestal in de aansluitverbindingen naar de 12 V. De sigarettenplug is zeker niet de meest betrouwbare. Kijk deze goed na! Controleer van een spanningsmeter of met een 12 V lampje om zeker te zijn dat de connectie goed is. Ik vind het trouwens ook een vreemde benadering bij deze aansluitingen dat de spanning alleen aanwezig is als de (sleutel)kaart er in zit en daarnaast valt de spanning weg als je de start knop bedient. Heel vervelend bij het afspelen van dvd's, zeker met ongeduldige kinderen.

Gr. Wim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen