R link update fouten
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 19 mei 2016 10:05
- Actief als: particulier
R link update fouten
Ze hebben een update van het systeem r link vrijdag 28 april gedaan sindsdien ben ik de verschillende stelen van kilometer tellers kwijt geen toerenteller meer geen eco km teller en ook de andere niet ,is er nog iemand dit voor heeft gehad of hoe kan ik dit oplossen espace initial 12/2015 gr Franky
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 17 feb 2022 14:25
Re: R link update fouten
In het Duitse espace forum kwam dit ook voor, de update is dan niet helemaal goed gegaan. Even terug naar de dealer.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 04 mei 2016 20:09
Bij mijn Espace ging het net zo. Foutje van de garage die de download instellingen moet aanpassen aan het model en het land van behandeling (NL) . Ik heb een paar dagen rondgereden met een Mile teller ipv KM . Was weer snel opgelost na de verbeterde ienstellingen tijdens de 2de download,
Hide post links |
-
Nieuw probleempje met het R-Link 2 systeem aangezien de bluetooth verbinding mijn Samsung S6 wel vind en aangeeft maar geen stabiele verbinding onderhoud . 2 seconden verbinding waarna verbroken voor weer een aantal seconde de verbinding weer terugkomt. Verschijnsel trad op na een Android 6 firmware update .
Zijn er andere rijders met dezelfde ervaring? remedie ? graag info.
groet
Zijn er andere rijders met dezelfde ervaring? remedie ? graag info.
groet
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 17 feb 2022 14:25
Samsung heeft een layer op Android zitten die dit veroorzaakt. Is geen renault probleem, andere merken toestellen met Android 6 werken prima samen.
Zet je toestel terug op versie 5 of wacht op een fix.
Zet je toestel terug op versie 5 of wacht op een fix.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options
Hide post links |
-
zal wachten op een fix moeten worden omdat terugzetten niet succesvol bleek. Merci
Hide post links |
-
- 4-posting-stubborn
- Laatste bezoek: 04 mei 2016 17:36
Ik had een gelijkaardig probleem. Ook mijn snelheid werd in mijl ipv km/u weergegeven. Dit is opgelost, maar de stijl van het centrale scherm kan ik nog niet instellen. Dit zou met een toekomstige update moeten worden opgelost.
Bij jullie is dit niet meer het geval? Dan is het tijd om nog eens een update te laten doen.
Bij jullie is dit niet meer het geval? Dan is het tijd om nog eens een update te laten doen.
Hide post links |
-
Jawel beste ddecock..
Ook het centrale scherm ( cockpit ) gaf enkel het eco scherm aan en was niet via het R-link2 systeem aan te passen. Tevens had ik geen goed gevoel bij de andere instellingen , sport enz . De hernieuwde update heeft dit met de juiste instellingen van het download systeem bij de dealer verholpen.
Het zou prettig zijn als ook de dealers onderling contact zouden hebben om dit soort zaken te voorkomen of een goede handleiding van Renault.NL aan de dealers zou ook het verschil kunnen maken.
Succes.
Ook het centrale scherm ( cockpit ) gaf enkel het eco scherm aan en was niet via het R-link2 systeem aan te passen. Tevens had ik geen goed gevoel bij de andere instellingen , sport enz . De hernieuwde update heeft dit met de juiste instellingen van het download systeem bij de dealer verholpen.
Het zou prettig zijn als ook de dealers onderling contact zouden hebben om dit soort zaken te voorkomen of een goede handleiding van Renault.NL aan de dealers zou ook het verschil kunnen maken.
Succes.
Hide post links |
-
- Gerespecteerd lid
- Laatste bezoek: 28 okt 2020 12:33
Hangt van de dealer zelf af... Renault heeft een heel goed online systeem om problemen op te lossen en op te zoeken. Aan de dealer natuurlijk om hier gebruik van te maken. Staat een bepaald probleem niet online, kunnen ze een 'KIM' aanmaken. Dan staan ze in rechtstreekse communicatie met het technisch centrum dewelke rechtstreeks in contact staan met Frankrijk.
Zo had ik een probleempje met de versnellingsbak. Via Brussel-Frankrijk (ik woon in Belgie)werd beslist de bak te vervangen. 's Anderendaags waren al de nieuw te leveren voertuigen gelijkaardig aan de mijne al geblokkeerd om technische reden. Mochten niet geleverd worden alvorens ze nagekeken werden of ze dit probleem ook hadden.
Zo had ik een probleempje met de versnellingsbak. Via Brussel-Frankrijk (ik woon in Belgie)werd beslist de bak te vervangen. 's Anderendaags waren al de nieuw te leveren voertuigen gelijkaardig aan de mijne al geblokkeerd om technische reden. Mochten niet geleverd worden alvorens ze nagekeken werden of ze dit probleem ook hadden.
BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut