Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Alles werkt prima muv de telefoon verbinding. Bellers geven allemaal aan dat zij zichzelf horen, (met een vertraging) hetgeen een gesprek lastig maakt. Ik heb de microfoon versterker tot het minimum...
Weet iemand of je soms nog verborgen/niet ingestelde optie`s in het R-Link 2 systeem kan aan zetten? Zoals bijvoorbeeld dat je video kan kijken als de auto rijd. Ik weet dat er bij de VAG Groep wel heel veel van deze optie`s aan gezet kunnen worden.
In mijn R-Link 2 systeem heb ik de optie verkeersinformatie (TA) aan staan terwijl ik naar de muziek op een USB stick luister. Is er iets te melden over de weg wordt mijn MP3 onderbroken en hoor ik de file berichten.
Ik heb sinds maart een Kadjar met Rlink2. Ik krijg echter bij geen enkele DR-station de info over de spelende artiest en het nummer in het scherm te zien. Zit dat er gewoon niet op (heb tekst-info bij de DR-instellingen al aangezet), of moet ik nog...
Sinds dag1 dat ik mijn auto (Talisman) heb opgehaald, doet de Coyote app niet. Ik had gelezen ergens op het forum dat ik als eerst moest gaan verwijderen en daarna opnieuw installeren.
Sinds enige tijd suggereert de R-Link omleidingen die soms véél meer tijd innemen dan wat ingesteld is. Ik stel bijvoorbeeld in dat ik een omleiding wil voorgesteld krijgen als die me 10 min sneller ter plekke brengt. Eenmaal aan het rijden krijg ik...
Ik speel graag mijn eigen muziek van op mijn USB stick. Ik had gemerkt dat de R-link ook album covers, de naam van de artiest, de titel van het liedje en het album zelf kon tonen. Ik ben dus eens aan de slag gegaan in het programma MP3 tag. Maar...
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Remko en ik ben sinds medio juli de trotse eigenaar van een Scenic IV 1.5dci intens. Voor de liefhebbers hier een linkje naar de AW reviewsite (waar ook het verbruik wordt bijgehouden):...
Ik kan in mijn R link 2 maar niet gevonden krijgen hoe ik de TTS moet selecteren om text te horen !
Als ik eerst via Menu > dan Instellingen > en dan Geluidswaarschuwingen kan ik wel TTS On of Off zetten (dat is bovenaan)
maar als ik op de selectie...
Mijn R-Link2 belt regelmatig als ik in de auto stap mijn eigen toestel (iphone 5s).
Ik kan dan gewoon de verbinding verbreken en alles werkt verder prima, het is alleen erg vervelend.
Dit is dom. Ik zag vandaag een dubbel opgeslagen preset in de lijst van radio stations. Ik wist niet zo gauw deze weer weg te halen. Moet toch simpel zijn lijkt me. :think:
Als ik een route instelde in de vorige ingebouwde TomTom Carminat van mijn Scenic bleef deze actief tot ik deze zelf verwijderde.
Ook dus als mijn auto uitschakelde en stillegde.
Bij deze nieuwe Navigatie R-link 2 in mijn nieuwe Scenic is deze...
Ik heb intussen via de leasemaatschappij een Renault Talisman besteld. Deze zal ergens in mei worden geleverd. Ik heb nu een ander merk voertuig waar ook standaard navigatie in zit. Ik gebruik deze nooit. Ik gebruik altijd de TomTom...
Op één week tijd Rlink 2 in mijn kadjar volledig uitgevallen, vervelend als je juist in Frankrijk op een autostrade rijdt en een afrit moet nemen.
Waar mogelijk mij aan de kant gezet op een parking en de auto volledig herstart, geen beweging in te...
Heb gisteren mijn nieuwe Kadjar in gebruik genomen. Nu krijg ik niet alle nummers van mijn telefoon in het geheugen van de R-Link2. In mijn voorgaande auto, een Megan, bleek dat het geheugen slechts 500 nummers kon omvatten. Wie kan mij zeggen of...
In Duitsland en Oostenrijk is het gebruik van Coyote streng verboden ; in Zwitserland is het zelfs nog erger
Wat te doen met de R-link2 waar het er standard op zit ?
verwijderen voor je vertrek ?
De kaart van de navigatie blijft hangen op mijn vertrekpunt aan het werk. Heel de rit naar huis is deze blijven staan. Heb intussen al een navigatie ingesteld zodat hij een locatie zou vinden, maar dit hielp niet. Ik heb de aan/uit knop al 5...
Als ik MP3's afspeel dan wordt alleen het plaatje getoond van het eerste nummer in de desbetreffende folder.
Dit is OK voor een folder met nummers van 1 CD, maar als in de folder een verzameling is van meerdere verschillende nummers van...
Wellicht weet iemand de (simpele) oplossing: ik heb een iPod Classic van 30GB, welke voor ongeveer 2/3 gevuld is (bewust niet vol), volledig opnieuw ingericht is (reset uitgevoerd via iTunes) en waarbij iTunes (en op de iPod zelf) alle album...
Beste Renault freaks,
Ik heb het heugelijk nieuws jullie te mogen aankondigen dat ik in blijde verwachting ben Van een Renault Talisman Grandtour INITIAL PARIS Energy TCe 200 EDC. Nu heb ik een vraagje: Het betreft een Stockvoertuig welk ik gekocht...
Het beeld van mij Head-up display in mijn Megane 205 EDC GT zakt heel langzaam naar beneden, elke keer als ik hem smorgens weer start of savonds en soms ook heel langzaam tijdens het rijden. Soms bibbert het beeld ook een beetje.
Dat het beeld zakt...
Ik heb sinds 2,5 week mijn mooie Megane estate met de mooie kleur cappuccino brun. In de tussentijd als tech gek heb ik mijn eerste R link 2 update(s) gedaan. Dat is helemaal goed gegaan op 1 punt na en dat is dat op dit moment de zone...
Ik heb een lijstje van 12 favoriete zenders, maar elke keer als ik er doorheen scroll met de stuurbediening begint hij van voor af aan. Kun je ook instellen dat hij verder gaat vanaf de zender waar je was gebleven? Heel af en toe doet hij dat...
Ik slaag er maar niet in om een herscan van mijn (128GB) SD kaartje te forceren: nadat ik MP3 folders verwijderd heb en zelfs mappen verplaatst blijft RLink2 de oude MP3 structuur van het kaartje tonen (dus verwijderde mappen met MP3's en veranderde...
Waarschijnlijk is de vraag hier al ergens gepasseerd :think:
Ik heb sinds een maandje m'n Kadjar met Rlink versie 2.2.17.803 dus zonder Car Play :discuss: maar ik vroeg me af of de ik die kan upgraden naar versie 3.x.xx.xxx nog iets. Of is het...
Heb de vraag al in Talisman sectie gepost, maar hier lijkt me beter:
Kom er net achter dat Rlink2 de album tracks van een USB stick alleen maar in alfabetische volgorde kan afspelen.
Alleen als je mappen kiest worden de bestandnamen gebruikt en...
Ik heb muziek op een USB stick gezet en dat speelt goed af in de auto. Mits ik de stick erin stop nadat de auto is gestart. Als ik de stick laat zitten en bijvoorbeeld de volgende dag weer in de auto stap dan kan de media niet meer worden...
Ik heb een account gemaakt op My Renault. Ik vink daar aan appje aan om te downloaden en deze verschijnt keurig in de R-Link 2 Toolbox. SD kaartje er in van 16 Mb, FAT32 en deze word dan ook zonder problemen herkent. De Toolbox meldt Downloads met...
Ik rij sinds een maand in een nieuwe Scenic (geel) en kon na drie weken opeens geen audio meer streamen vanaf m'n iPhone. Bellen en dergelijke geen probleem maar streamen was geen keuze optie meer. Uiteraard alles geprobeerd, telefoon...
het valt mij op dat wanneer ik naar een bestemming heb genavigeerd, en de auto uren stil heeft gestaan, direct bij vertrek weer wil navigeren naar dezelfde bestemming. Dient de route welke eerder was ingegeven, niet automatisch na zoveel uur...
Afgelopen maandag heb ik mijn kadjar met R-link2 ontvangen.
Ik heb direct de R-link Connected services geactiveerd. Hiervan heb ik ook netjes een e-mail van ontvangen. De activatie kon 72 uur duren. Hoe kan ik zien of dit ook geactiveerd is?
Als ik...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum