Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
@rudi rasker
Het kan wel. Je moet even elders op dit forum zoeken. Er is een link naar een Frans forum waarin middels een filmpje de werking van R-link explorer (eerst even downloaden) wordt uitgelegd. Dan moet t lukken. Succes
Klopt, neem een 4Gb kaart. Geen 8Gb, want daarmee kan het systeem niet overweg, schijnt het. Ik neem aan dat je R-link explorer gewoon op je PC hebt staan en de SD kaart in een vrije sleuf hebt gestoken. Als je het imagebestand opent zie je een folderstructuur, die overeenkomt met die zoals je gewend was te zien in de vorige open tom-tomversie. Je plaatst je POI' gewoon in de daarvoor bestemde map (of folder).
wat de coordinaten betreft, ik kom net terug van vakantie (Noord West Spanje) met mijn mooie Captur HH rouge vlammen met sleurhut maar de coordinaten had ik niets aan.
In de'N' kon hij niets vinden, hoe ik het ook invoerde (met hulp...) de N werkte niet.
Elke keer opnieuw (en ik geef niet gauw op...) kreeg ik de mededeling dit is niet bekend.
Na een update bij de dealer, krijg ik nu steeds weer een ander stembegeleiding te horen bij mijn TomTom. Voorheen had ik een vrouwelijke computerstem i.v.m. straatnaamaanduiding. Ik zoek me wezenloos naar de instellingen, maar kan het niet meer vinden. Misschien staat er wat uit??? Nu is het een verrassing of ik door een mannenstem of vrouwenstem word begeleid.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Opeens heb ik geen geluid (stem) meer op mijn Tomtom ..Renault Scenic 3 uit 2012.
Ben nergens aan geweest, op instellingen staat het geluid gewoon aan.
Als ik een andere stem kies kun je normaal gesproken een test geluid laten...
Mijn vader woont in Frankrijk rijdt een Master, voor personen vervoer, van 2012 op diesel. Hij gebruikt nu TomTom Versie V31 die bij levering van de auto zat.Navigatie zit ingebouwd in het dashbord. Aangezien dit een oude nav kaart is wil...
Middag
Even een vraagje heb Senice 4 navigatie geupdate bij de garage onder nr 9.12.138.703531 alleen ik zie in mijn systeem dat er kaarten van 2018 in staan tevens bj auto .
Waar kan ik controleren dat er een nieuwe update is geweest
Hoor graag...
Is het mogelijk om de r link 2 te updaten van versie 9.0.33.436 naar 9.0.37? Ik heb volgens mij de nieuwe bootloader al: 5624. Ik kan alleen nergens het update bestand vinden...Heb me rot gezocht. Via de toolbox krijg ik niks...
Ik heb sinds vorige week een Captur uit 2013. MIjn R-link geeft aan dat er geen netwerkverbinding is. Ik vermoed dat het abonnement verlopen is. Hij geeft ook een melding dat update mislukt is.
In de R-link store krijg ik geen optie hiervoor. Ik...
Mijn R-link valt regelmatig uit; systeem is ‘dood’. Niets werkt meer.
Krijg het alleen weer aan de praat door de accu een paar minuten te ontkoppelen. Na koppelen werkt het systeem weer. Ra, ra?
Kent iemand dit probleem en is er een oplossing?...