Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb de motortjes (Twee stuks) van de ventilatoren getest door ze direct aan te sluiten op de accu en de motortjes werken.
Het is dus zo goed als zeker de thermoschakelaar. Nu denk ik dat ik weet waar deze zit maar weet het niet 100 procent zeker.
Ik dacht dat het diegene was die links in de radiator zit. Ik heb deze al een slag losgedraaid maar dan loopt er direct koelvloeistof uit.
Kan iemand mij vertellen of ik de goede schakelaar heb en zo nee waar deze wel zit.
Als ik wel de goede voor ogen heb kan ik deze er dan zo uitdraaien of loopt al mijn vloeistof er dan uit? Hoe moet ik dit aanpakken?
Als er twee draadjes (soms 3) aanzitten, dan zal het zeker de goede zijn.
Heb je de contacten gecontroleerd ?
Bedrading okay ? (niet doorgebrand zoals een kennis een keer had)
Als je echt zeker bent dat het aan die thermo schakelaar ligt, dan kun je hem er uitdraaien, en onmiddelijk een nieuwe erin draaien.
Gaat weliswaar gepaard met koelvloeistof verlies, dus zet er een teiltje o.i.d. onder, en zorg dat je wat voorraad hebt om bij te vullen.
Je zou overigens kunnen testen, door de twee draadjes even te overbruggen met een draadje.
Als de motoren dan wel aanslaan, is de kans het grootst dat het inderdaad in die thermo schakelaar zit.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut