Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
ik heb een klein probleem wou een auto radio aansluiten
maar zag toen dan de stekkertjes waren afgeknipt , heb op
internet gezocht maar kan geen schema vinden, alleen deze:
dus was mijn vraag of iemand mij aandehand van dit schema de kleuren
van de kabels kan geven zodat ik de radio kan monteren, want zonder radio is
het ook zo stil
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Anderhalf jaar geleden is mijn motor vervangen door een tweedehandsje met 70k km op de teller. Na gigantisch veel ellende en verschillende garages die constant maar bougies, bobines en weet ik veel wat bleven vervangen terwijl ik duidelijk aangaf...
Zodra ik contact aanzet of motor start gaat de achterwisser een paar keer. Draadboom bij de achterklep was een enorme bende wat inmiddels hersteld is maar het probleem blijft. Komt dit iemand bekend voor?
Onlangs ben ik eigenaar geworden van een Renault Scenic 2011 2.0 16V CVT, benzine 1.997cc 103kW (140pk). Helaas laat de huidige radio (model 281150030R) veel te wensen over. Men claimde dat het een Bose-uitvoering was, maar dat...
Bij mijn renault grand scenic 3 uit 2012, ruik ik een benzinelucht na het starten en soms voor het stoplicht/als ik stilstaat.
Mijn lambdasone is een half jaar geleden vervangen en sinds dien lijkt het erger te zijn. Daarvoor rook ik het...
Ik ben allergisch voor kraakjes en piepjes. Uitgerekend in onze Grand Scenic IV uit 2018 kraakt de bestuurderstoel. Wie heeft tips om dit te verhelpen? Kan dat uberhaupt?