Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan iemand ons vertellen wat het verschil is tussen een Cabasse (goed geschreven hoop ik) en een normale radio uitvoering.
Is deze gewoon te wisselen want wij hebben er nu een originele in met LIST onderop .
Het geluid is trouwens perfect maar als de Cabasse meer power heeft lijkt mij dit leuk want wij houden van een lekker stukje muziek en willen de auto niet verpesten
Ze zijn wat aansluitingen betreft exact gelijk en zo om te wisselen.
Enige verschil wat je aan de buitenkant kan zien is het Cabasse logo op het front vd radio.
De gewone Tunerlist heeft 4X22 watt, de Cabasse versie 4X30 watt.
Verschil kan je wel horen, ik had mijn Tunerlist ook om die reden omgewisseld voor een Cabasse.
Is iets voller geluid, zeker als je de standaard speakers ook door de zwaardere Cabasse speakers vervangt
Nu: Talisman Estate TCe 200 Initiale Paris 2017 | Twingo I 1.2 16V Paris 2006
Ex: Laguna III Ph2 Estate 2.0T GT 2011 | Laguna II Ph2 Grand Tour 2.0 16V Dynamique 2005 | Twingo I 1.2 8V Helios 1999 | Megane II 2.0 16V Dynamique 2003 | Clio II Ph2 1.6 16V Dynamique 2003 | Twingo I 1.2 8V Air 2000
Het gaat om het type 22DC279/62E, waarbij de E dus belangrijk is. Je hebt waarschijnlijk nu de standaard Tuner List radio en deze heeft hetzelfde nummer, maar dan zonder E.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...
Hallo hebben onlangs accu moeten vervangen,opeens geen kik meer.
Nu doet zich het volgende probleem voor:
- radio ontvangst zeer beperkt...nog 1 zender
beste forum leden we hebben een raido cd met updatelist in onze modus nu zoek iets voor te kunnen bellen in de auto
zou dit werken zie foto is voor renault wie heeft hier ervaring mee alvast bedankt
ik ben Antoinettes, ik heb deze week een Renault Megane scenic uit 2007 gekocht, echter zit er geen radio in wel de rest van het navigatie systeem, ik er al achter gekomen welk serie nummer de radio moet hebben ( 8200562764 ) mijn...
Vanavond heb ik even aan de radio zitten werken, een snoertje in het dashboard weggewerkt. Helaas heb ik denk ik een stekkertje losgemaakt, maar weet niet waar hij van is. Het betreft een Espace IV uit 2008, de radio zit rechts onder het dashboard....
Gister heb ik een Renault Modus gehaalt en hier zit een standaard radio in, nu zat ik eerst te denken
om de radio te vervangen door een losse radio met USB en Bluetooth die ik nog heb liggen.
Alleen dan ben ik de stuurbediening...
Iemand al een Android radio gemonteerd in zijn Renault?
Ik heb een Reanult Captur waarvan de radio het begeven heeft.
Ik zou deze willen vervangen door een Android radio, mogelijks de Davilon DVL4041.
Blijven alle functies werken?