RADIO SONY CDX-GT 30RN

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, verlichting, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar

Topic author
Black-Clio
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2009 08:00

RADIO SONY CDX-GT 30RN

Bericht door Black-Clio »

Goeiedag allemaal!

Ik ben sinds begin 2008 de trotse eigenaar van een pikzwarte Renault Clio type III. Rijdt erg lekker en ben er verder dan ook erg tevreden over. Bij de aankoop van de auto had ik niet zozeer gelet op de radio die erin kwam. Het blijkt dus een Radio Renault Update List radio te zijn. Past mooi bij de auto en doet het ook erg goed! Ik luister altijd gewoon naar de radio, maar wordt een beetje gestoord van de hoeveelheid reclame die ze uitzenden. Bovendien draaien ze elke keer dezelfde platen. En in één keer ging er een lampje branden (in mijn hoofd): ik kan zelf ook een MP3 cd branden en die afspelen! Dus ik vol enthousiasme een cd branden met 128 liedjes, in de radio stoppen, en.... ERR CD! Was dat even balen zeg! Speelt ie alleen gewone audio cd's af! Ik ben dus op zoek naar een andere radio die wel MP3 cd's kan afspelen.

Radio Renault heeft deze, dat weet ik. Maar buiten het feit dat deze krengen erg duur zijn, las ik elders op het forum dat ze geen MP3 informatie weergeven op het display. Bij mijn broer in de auto laat hij de hele titel zien (JVC autoradio), en op zich vind ik dat ook wel leuk. Dus ik wil dat ook graag hebben! Nou kwam ik SONY CDX-GT 30RN tegen op de accessoires website van Renault. Deze zou moeten werken op de standaard stuurbediening en het centrale display van mijn Renault Clio. Nou vroeg ik mij dus af of iemand deze radio al heeft ingebouwd in zijn of haar auto? En of inderdaad de stuurbediening het centrale display dan blijft werken? Deze radio wordt ook ingebouwd bij andere Renault modellen zoals de Megane en de Twingo geloof ik. Andere tips en/of adviezen zijn van harte welkom!

Bij voorbaat dank voor uw reactie! :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Rossy
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 2825
Lid geworden op: 30 sep 2004 00:34
Actief als: particulier
Locatie: Emmeloord

Bericht door Rossy »

Monteer een Mutimedia Box.
Dan kan je een I-pod of een complete externe harde schijf vol muziek via de USB aansluiten op de radio.
Deze Multimedia Box wordt aangesloten op de aux of CD-wisselaar aansluiting op de radio.
De aangesloten apparatuur is te bedienen als een cd-wisselaar, dus met de stuurbediening diverse functies bedienen.
En ook met alle info van de muziekstukken in het display van de radio.

Je kan ook gewoon op zoek gaan naar een ander radio station die de genoemde nadelen niet heeft...

Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht