Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
De dealer heeft voor mij de re-circulatie stekker los gehaald.
Iedere keer met starten hoorde dat geratel voor 5 seconden.
Terwijl de knop niet op recirculeren stond.
Nu was meer mijn vraag, nu die stekker eruit is, staat de klep voor verse lucht nu standaard open of toch dicht of half dicht?
En kan ik dat ook testen of zien?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
De ventilator van mijn twingo 2 werkt op geen enkele stand meer. De zekeringen heb ik gechecked en die zijn ok.
Voordat ik het hele dashboard loshaal, kan ik eventueel het schakelaartje nog controleren? Of kan ik dit ook alleen via de achterkant?...
Ik heb wat filmpjes gezocht en moet ergens onder het stuur zijn, ter hoogte van gaspedaal. Kost weer een hernia zo te zien.
Heeft iemand nog slimme trucjes, want het is blijkbaar een hels karwei de schroefjes los te krijgen/ erbij te kunnen.
Ik heb een vreemd en onvoorspelbaar probleem met mijn airco / ventilator van mijn Renault kangoo uit 2014. Aanvankelijk dacht ik dat de airco niet werkte maar vermoedelijk is het toch een ventilatorprobleem. Alleen werkt de ventilator wisselend....
Ik heb een Renault Grande Scenic 2 van 2008 (1,6 motor)
Na altijd al slecht werken (reageren) deed de ventilator opeens helemaal niks meer Via dit forum een testje gevonden om de weerstand en de ventilator te testen....met de conclusie dat de...