Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
wie kan mij helpen?
we hebben een renault19 automaat bouwjaar 1995
sinds een maand valt geregeld de remdruk weg
na 2x pompen is het weer terug
alles is ontlucht,nergens lekkages en een nieuwe hoofdremcylinder
is al gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem
weet iemand wat er aan de hand kan zijn?
Wellicht is de nieuwe hoofdremcilinder niet goed afgesteld(compensatiegaatje).
Over laten doen, je hebt garantie op de reparatie, toch?!
Dit is levensgevaarlijk
SUC6
WillemS schreef:Wellicht is de nieuwe hoofdremcilinder niet goed afgesteld(compensatiegaatje).
Over laten doen, je hebt garantie op de reparatie, toch?!
Dit is levensgevaarlijk
SUC6
ja is afgesteld
geen garage(beun)
zou het ook de remverdeler of rembekrachtiger kunnen zijn?
Een snelle check, die je makkelijk zelf kan doen is de vacuumslang op de bekrachtiger losmaken en met een lange tie-rap door dat gat controleren of deze droog is van binnen. Zit daar remvloeistof dan is hij defect. Zit daar geen remvloeistof kan het alsnog, maar dat is een snelle check.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi allemaal,
Het is mij opgevallen dat wanneer ik me buiten spiegels afstel deze na een paar keer rijden steeds anders staan. Nee ik heb geen automatische stoel met profielen. Om te testen heb ik de achter handvaten precies in het midden van de...
Mijn Espace IV uit 2008; De radio valt uit of gaat spontaan aan. Soms staat er wel een zenderfrequentie, maar is er geen geluid en soms kan ik wel door zenders scrollen. Helaas vaker uit dan aan …. , wat ik ook doe. Zowel bediening op stuur als...
Ik heb een renault megane bouwjaar 2016.
Afgelopen weekend ben ik stil komen te staan met de auto.
Tijdens het rijden sloeg de boordcomputer op hol waardoor alle lampjes begonnen te knipperen. Auto sloeg af en als ik de auto weer wilde...