Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Gisteren een Renault Captur X-mod gekocht van 11/2015 en ik kan niet wachten tot ik hem krijg.
Het betreft een ingevoerde auto vanuit België en ik moet nog ongeveer 2 weken wachten.
De auto is uitgerust met R-link maar het is me niet helemaal duidelijk of deze dan ook DAB+ radio heeft.
Of is dat per model verschillend?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi iedereen. En ja ik ben nieuw, kom van een ander merk, maar ben op zich erg blij met mijn 2014 Captuutje. Ik heb alleen 1 probleem, de FM ontvangst hier in de regio. Die is meer dan om te huilen. En ik begin er dusdanig van te balen dat ik...
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Hallo!
Ik heb een Captur II met Easy Link 283C38773R. Dat is dus branch1 . Kan ik updaten naar branch2 , bijvoorbeeld 283C33813R?
Voor een hint, alvast bedankt.
JayTee
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...