Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
De lichten van mijn renault clio bouwjaar 2016 gaan niet correct aan. Ik ben de tweede eigenaar.
Bij stadslicht optie: Voor gaat er niets aan en achter alleen aan de rechter kant.
Bij avondlicht: Voor is correct en achter gaat alleen weer die rechter kant aan.
Ik heb de plaats van de verzekeringen gezocht en gevonden. Maar ik weet niet waar er fout gaat. Lampen zelf zien er goed. Van de verzekeringen heb ik foto gemaakt:
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds gisteren zijn mijn partner en ik eigenaar van een eerste generatie Twingo (2003). Top auto!
Nou heeft het kleine Twingootje een aantal problemen, waaronder technische problemen. We hebben al een beetje sleutel ervaring, maar...
Hallo. Ik ben Marcel. Renault grand scenic uit 2010. Heb een raar probleem. Mijn caravan remlichten gaan branden zodra het contact er op komt. Bv auto deur open. Binnen verlichting gaat aan. Remlichten caravan ook. Is overigens ook met een andere...
Ik in oosterijk op de snelweg slaat me systeem uit dashboard alles, wel alles meteen weer aan en geeft ESC die ging weer uit en gaf melding Zijruiten achter vergrendeld.
Motor werkt wel en heeft vermogen.
Heeft iemand dit ook al een keer gehad en...
Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en plots onderweg begon die met de fietsendrager erop snel te knipperen. Het rechter knipperlicht. Op de fietsendrager zitten led lichten. Nu vandaag, toen de fietsendrager eraf was knippert die de ene keer...
Sindskort een mooie Clio met een media navigatie systeem. Daar is echter een klein probleempje mee en terug naar fabrieksinstellingen werkt niet..
Hopelijk weet één van jullie iets .
Elke keer als de motor uit is geweest vergeet dit ding zijn...