Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Voor alle Fuego Turbo liefhebbers onder ons een nieuwtje. Het blijkt via de Club Fuego Francais nu mogelijk te zijn om een originele "Re-fabrication" van de Turbo stickers met verlopende grijstinten te bestellen. Bestellen moet voor 30 november 2005. En kan o.a. via de website http://cjoint.com/data/bwwnYgsRvS.htm Als er minimaal 50 belangstellenden zijn, worden de stickers opnieuw gemaakt.
Kopie van de webpagina van Gazoline:
Een Nederlandse vertaling van een inschrijformulier volgt zsm.
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Welkom op dit forum.
Wat betreft de turbo striping sets. Frankrijk zit met smart te wachten op extra deelnemers.
Tot op heden ben ik de enige Nederlander die stripes besteld heeft. Het minimum aantal deelnemers is verlaagd naar 30. De inschrijf einddatum is onduidelijk. De prijs wordt wel aanmerkelijk hoger (zeg maar 50/30x). Op dit moment wacht ik op meer info vanuit Frankrijk.
Zodra ik meer weet, post ik het uiteraard hier op dit topic.
Enrico
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Jouw inschrijving staat inmiddels genoteerd bij Jerome. Waarvoor namens hem dank.
Inmiddels zijn er, helaas, pas 12 belangstellenden . Maar de inschrijving blijft voorlopig nog open. Een pyromaan geeft niet snel op
Fuego Turbo liefhebbers, wie wil er nou niet die echte, originele en mooi in grijstint verlopende turbo stickers voor op zijn turbo? Nu heb je de kans. Laat 'm niet voorbij lopen! Meld je aan!
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Goed niews, we zijn er nog steeds niet wat betreft het minimum aantal, maar de inschrijving is inmiddels verlengd tot eind 2006. Dus nogmaals, grijp je kans!
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Omdat het minimum aantal van 30 stuks niet gehaald is, is het eerder lopende project gestopt.
Maar in Frankrijk is men toch weer bezig om via andere kanalen toch stripings te laten maken. Een prototype wordt waarschijnlijk op de aanstaande meeting in Bretagne gepresenteerd.
Zodra er meer nieuws is lees je het hier.
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
Ik heb een maandje geleden mijn Fuego de deur uit gedaan, ik kreeg iets te veeel autos voor de hoeveelheid vrije tijd die ik momenteel heb.het werd te veel.
Mijn oude r19 gaat ook weg en ik heb er inmiddels een hele goede r19 Cabrio voor teruggekocht.
Ik mis hem wel, maar dit heeft ook wel wat.
Succes met het krijgen van de striping, hoewel ik denk dat het na laten maken bij een stickerboer aan da hand van een scan van een foto van de striping (op een auto die ze nog wel heeft) sneller gaat en niet eens veel duurder hoeft te zijn.
Ik heb in Belgie wel eens daarover gehoord en dat zou niet meer dan 100€ zijn geworden.
Jammer dat je geen Fuego meer hebt. Is de turbo in goede handen gekomen?
In Frankrijk willen ze voor echte originaliteit gaan. Dat heeft wel wat, vindt ik. Ik heb momenteel zelf een kopie van een stickerboer. Maar dat is het dus echt niet. Het langzame kleurverloop van de stickers is het grootste probleem voor een remake. En scannen vanaf een auto is niet makkelijk.
Er is nu geen limiet gesteld voor het aantal exemplaren, dus dat je niet meer van de partij bent is geen ramp.
Dat je geen fuego meer hebt natuurlijk wel
Groeten
Enrico
Waar vuur is, is een Fuego
Fuego Turbo (octobre 1984) 620 gris metal
Fuego GTS (novembre 1980) 694 noir electrique
Fuego GTS (janvier 1982) 477 bleu saphir
Fuego TX automatic decouvrable (avril 1982) 490 bleu baltique
dat ik nu hier op het fuego forum zit zegt wel wat.............
Mijn auto is naar noord holland vertrokken, naar liefhebbers, die nu ook al een Fuego Turbo als dagelijkse auto rijden.
Zij kwamen afgelopen zomer naar aanleiding van een advertentie voor onderdelen, die ik op marktplaats had en toen ze de auto zagen vroegen ze of hij niet te koop was. Ik was er nog niet aan toe, maar heb er een tijdje over nagedacht en besloten, dat hij daar waarschijnlijk een beter tehuis zou krijgen dan bij mij, waar hij toch een beetje te weinig werd gebruikt. Als ik ooit eens een echt grote garage heb, komt er zeker eentje in te staan, maar voorlopig doe ik het even zonder.
Ik blijf het wereldje wel volgen hoor.
Succes allemaal!!!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Betreft Renault Megane III - 1.2 TCE van onze zoon.
De motor heeft flinke schade. Deze schade ben ik aan het onderzoeken.
De cilinderkop wil ik verwijderen, daarvoor moet de turbo en het uitlaat spruitstuk worden verwijderd.
ik heb de distributie vervangen bij mijn renault espace type 4 2.0 turbo bouwjaar 2003. Hierbij heb ik de liniaal gebruikt om de nokkenas op tijd te zetten. De krukas dacht ik vast te hebben gezet maar de kleine pin gebruikt en dus...
Nu we op vakantie zijn in Spanje heeft de turbo van mijn Espace V (initiale Paris) van 2017 met 150.000km op de teller heeft het begeven.
Ik heb helemaal geen idee wat zo'n herstelling mag kosten, maar ik ben wel enorm geschrokken...
In mijn onderzoek naar de werking van het Start/Stop systeem ( kwam het volgende langs.
Ik heb al vaker, en ook in andere context, gelezen dat de turbo, als de motor uitgezet wordt en dan zeker na een krachtsinspanning waarbij de turbo nog hoge...